معرفی گوشی Redmi Note 13 Pro شیائومی

    کد خبر :1022556
گوشی Redmi Note 13 Pro

شرکت شیائومی از برندهای پرآوازه صنعت تلفن هوشمند بوده که هر سال محصول جدیدی برای ارائه دارد. در این بین باید به گوشی Redmi Note 13 Pro اشاره کنیم که تازه از راه رسید.

بازتاب-گوشی Redmi Note 13 Pro یک میان رده خوش استایل است که از ویژگی‌ها و مشخصات قابل توجهی بهره می‌برد. یک محصول کامل از ردمی که ویژگی‌های قابل در آن تعبیه شد. در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

گوشی Redmi Note 13 Pro دارای ابعاد 161 در 74 در 8 میلیمتر بوده و وزنی 187 گرمی دارد. دستگاه از فریم و بدنه پلاستیکی بهره گرفته و جلوه ظاهری جذابی هم شامل آن شد. در یک سو دارای ماژول دوربین عقب مربعی برجسته با سه حسگر دوربین است و در جلو نمایشگر کم حاشیه با حفره دوربین وسط دارد.

از ویژگی‌های ظاهری آن می‌توان به جک هدفون، حسگر اثرانگشت و پورت USB-C اشاره کرد.

 

نمایشگر و باتری

این دستگاه به صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شد. در سوی دیگر نمایشگر شدت روشنایی 1800 نیت و پنل اولد دارد تا رنگ‌های پرجنب و جوشی را نمایش دهد. در بخش باتری بسته 5100 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 67 واتی تعبیه شد.

 

گوشی Redmi Note 13 Pro

 

سخت افزار و دوربین

ردمی نوت 13 پرو دارای پردازنده اسنپدراگون7اس نسل 2 بوده و از 8 تا 16 گیگ رم و 128 تا 512 گیگ حافظه داخلی بهره می‌برد. خبری از ارتقا حافظه داخلی در این مدل نیست. در بخش دوربین یک حسگر اصلی واید 200 مگاپیکسل با OIS، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسل و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسل تعبیه شد. دوربین سلفی نیز حسگری 16 مگاپیکسل تلقی می‌شود. دوربین عقب توانایی ضبط ویدئو 4کی داشته و دوربین جلو توانایی ضبط ویدئو 1080 پیکسل.

 

نکته پایانی 

ردمی نوت 13 پرو یک میان رده با طراحی شیک بوده که از سخت افزار قابل توجه در کنار قیمت مناسب برخوردار است. این گوشی سه رنگ بنفش، آبی، مشکی و سفید دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید