بررسی گوشی Galaxy S23 Ultra سامسونگ

شرکت سامسونگ از برندهای موفق تولیدکننده گوشی هوشمند بوده که هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های خود را معرفی می‌کند و در این بین باید به مدل پرچمدار Galaxy S23 Ultra اشاره کرد.

بازتاب-گلکسی اس 23 اولترا یک پرچمدار فوق العاده بوده که از طراحی پریمیومی و جذاب در کنار سخت افزاری به شدت قدرتمند برخوردار است. گوشی که رقبا آن را برای خود چالشی دیده و در بخش دوربین عالی عمل می‎‌کند. در ادامه بیشتر با این محصول سامسونگ آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

Galaxy S23 Ultra دارای ابعاد 163 در 78 در 8.9 میلیمتری بوده و وزنی 234 گرم دارد. دستگاه استاندارد IP68 ضدآب داشته و از نمایشگری با حفره‌ای در وسط برخوردار است. گوشی در عقب چهار ماژول دوربین جدا از هم دارد که فلاش LED هم آنها را همراهی می‌کند. ناگفته نماند در قسمت زیرین جایگاه قلم اس پن هم گنجانده شد که یک قلم همه کاره محسوب می‌شود.

بدنه از جنس شیشه بوده و فریم فلزی دارد. بنابراین با گوشی پرچمدار جذاب در طراحی رو به رو هستیم. این گوشی جک 3.5 میلیمتری نداشته و به پورت USB-C مجهز است. حسگر اثرانگشت هم زیر نمایشگر تعبیه شد.

 

 گوشی Galaxy S23 Ultra

 

نمایشگر و باتری

گوشی گلکسی اس 23 اولترا دارای صفحه نمایش داینامیک امولد 2ایکس با سایز 6.8 اینچی بوده و وضوح WQHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. شدت روشنایی به 1200 نیت می‌رسد و پوشش شیشه گوریلاگلس ویکتوس 2 هم گنجانده شده تا دوام بیشتری پیدا کند.

در بخش باتری پک 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 45 واتی گنجانده شده تا پایداری بالایی از خود نشان دهد.

 

سخت افزار و دوربین

این پرچمدار سامسونگ به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 فور گلکسی مجهز شده که نسخه اورکلاک از مدل استاندارد است. در کنار آن باید به 8 تا 12 گیگ رم و 256 تا 1024 گیگ حافظه داخلی غیرقابل ارتقا اشاره کرد. بنابراین می‌توان انتظارات بسیاری در بخش سخت افزاری داشت و یک غول تمام عیار است.

در قسمت دوربین سامسونگ حسگر واید 200 مگاپیکسل، حسگر پریسکوپ تله فوتو 10 مگاپیکسل، حسگر تله فوتو 10 مگاپیکسل و حسگر اولتراواید 12 مگاپیکسل به کار گرفت. دوربین اصلی توانایی فیلمبرداری 4کی را دارد.

دوربین سلفی یک ماژول 12 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری 4کی است. در بخش دوربین یک پرچمدار فوق العاده بوده که در نوع خود کم نظیر محسوب می‌شود.

 

گوشی Galaxy S23 Ultra

 

نتیجه گیری

گلکسی اس 23 اولترا پرچمدار بی نقص سامسونگ بوده که در همه زمینه‌ها برترین است. تلفن هوشمندی که هوش از سر رقبا پرانده و توانسته عمکلرد بزرگی در تمامی زمینه‌ها از خود به نمایش بگذارد. سامسونگ این پرچمدار را چالشی برای سایر رقبا دانسته که به سختی می‌توانند آن را شکست دهند. از طراحی شیک گرفته تا قدرت بالا پردازشی.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید