بررسی گوشی اقتصادی سامسونگ Galaxy A04

سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند اقتصادی توانسته مخاطبان بسیاری کسب کند. تلفن‌های هوشمندی که با قیمتی بسیار مناسب، امکانات لازم را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهند و یکی از آنها Galaxy A04 است.

بازتاب- گوشی گلکسی A04 از طراحی ساده، سخت افزاری کارآمد و باتری پایداری برخوردار است که برای افرادی با بودجه محدود گزینه‌ای مطلوب به حساب می‌آید. البته در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

Galaxy A04 دارای ابعاد 164در76در9.1 میلیمتر است. این گوشی از وزن 192 گرمی برخوردار بوده و فریم پلاستیکی در کنار بدنه پلاستیکی دارد. در عقب دو دوربین جدا از هم عمودی به چشم خورد و در جلو نمایشگر ناچ است.

حاشیه نمایشگر کمی زیاد بوده و گوشه‌های گوشی نیز گرد است که این امر در به دست گرفتن لذت بخش دستگاه تاثیر دارد. تلفن هوشمند اقتصادی سامسونگ پورت USB-C داشته و در قسمت زیرین جک 3.5 میلیتری هدفون محبوب هم قرار دارد. متاسفانه خبری از حسگر اثرانگشت نیست و با توجه به سطح قیمتی عجیب به نظر نمی‌رسد.

 سامسونگ Galaxy A04

 

نمایشگر

گلکسی A04 به صفحه نمایش 6.5 اینچی ناچ PLS LCD مجهز شده که نسبت ابعاد 20:9 داشته و وضوح HD+ ارائه می‌دهد. نمایشگر در میان رقبا گزینه مناسب بوده و نباید انتظار بیشتر باتوجه به سطح قیمتی دستگاه داشت.

این گوشی هوشمند محصول خوش قیمت سامسونگ بوده که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

سخت افزار و باتری

این گوشی هوشمند دارای پردازنده هشت هسته‌ای بوده که شامل 3 تا 8 گیگ رم می‌شود. دستگاه 32 تا 128 گیگ حافظه داخلی دارد که از نوع eMMC 5.1 است. گوشی هوشمند گلکسی A04 قابلیت ارتقا حافظه داخلی را داشته که افراد می‌تواند فضای ذخیره سازی را افزایش دهند.

تلفن هوشمند همچنین شامل باتری 5000 میلی آمپرساعتی شده که پایدار بوده و اما خبری از شارژ سریع نمی‌شود. بنابراین تجربه کاربری روزانه مطلوب با این گوشی هوشمند می‌توان داشت.

 

دوربین و نرم افزار

گوشی گلکسی A04 دارای حسگر اصلی واید 50 مگاپیکسل بوده و یک حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسل دارد. این حسگر اصلی قابلیت تصویربرداری 1080 پیکسل داشته که می‌تواند گزینه مناسب باشد. گلکسی A04 دوربین سلفی 5 مگاپیکسل داشته و از سیستم عامل اندروید 12 یا 13 بهره می‌برد. محصول جدید سامسونگ مشخصات کلیدی قابل قبولی در بخش نرم افزار و دوربین ارائه می‌دهد.

 

سامسونگ Galaxy A04

 

نکته پایانی

گوشی اقتصادی Galaxy A04 دارای طراحی مطلوب و مشخصات ایده آل است که می‌تواند نیاز مخاطب را برآورده سازد. این تلفن هوشمند شاید بدنه پلاستیکی داشته و نمایشگر پروضوحی شامل آن نشده است، اما می‌تواند عملکرد مطابق میل طبق قیمتش ارائه دهد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید