چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی و اهمیت آن در رونق کسب و کار چیست ؟

    کد خبر :898390

تبلیغات با استفاده از چاپ لیوان کاغذی از جمله استراتژی‌های بازاریابی است. این روش پتانسیل بسیار بالایی در یادآوری نام کسب ‌و کار شما به مشتری دارد. معمولاً طرح گرافیکی استفاده شده روی لیوان مورد بررسی قرار می‌گیرد که می‌تواند بازدهی تبلیغاتی مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد. اگر از تبلیغات برند خودتان بر روی لیوان کاغذی استفاده کنید احتمال دیده نشدن آن بسیار کم است. این موضوع در حالی است که تراکت‌ها، بروشورها و … می‌توانند حتی بدون یک نگاه کوتاه دور انداخته شوند.معمولاً یک لیوان کاغذی مدت‌ زمان 5 تا 7 دقیقه در دست مشتری قرار می‌گیرد که مدت‌ زمان کافی برای تبلیغات آفلاین شما است. اگر قصد دارید آگهی خودتان را بر روی لیوان کاغذی چاپ کنید ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل این شیوه تبلیغات را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

چاپ لیوان کاغذی چیست؟

چاپ لیوان کاغذی از جمله بهترین روش‌های بازاریابی آنلاین به‌حساب می‌آید. در این روش بر روی لیوان‌های کاغذی معمولی اقدام به ایجاد تبلیغات مختلف از جمله اسم کسب ‌و کار می‌کنیم. مشتریان در هنگام استفاده از این لیوان‌ها به‌ صورت ناخودآگاه به تبلیغات ما جذب می‌شوند. در چنین حالتی تبلیغات آفلاین به ‌خوبی عمل می‌کند و می‌توان به رشد کسب ‌و کار امیدوارتر بود.

استفاده از تبلیغات بر روی لیوان کاغذی تا حد بسیار زیادی هزینه‌های تبلیغات را کاهش می‌دهد و موجب افزایش بازدهی فروش در کسب ‌و کارهای مختلف می‌شود. استفاده از این روش حتی با بودجه محدود می‌تواند بازدهی گسترده‌ای را داشته باشد.

انواع چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی

از لیوان‌های کاغذی استفاده‌های مختلفی می‌شود. از این رو چاپ بر روی آن نیز انواع مختلفی دارد. بهتر است با توجه ‌به نیاز مشتریان خودتان اقدام به چاپ بر روی انواع این لیوان‌ها کنید. قیمت چاپ لیوان کاغذی معمولاً بر اساس سایز لیوان‌ها تعیین می‌شود و انواع مختلفی دارند.

انواع اندازه لیوان کاغذی برای چاپ عبارت‌اند از:

لیوان کاغذی کوچک: از لیوان‌هایی در اندازه کوچک برای تست و یا مصرف قهوه استفاده می‌شود. این لیوان‌ها کوچک‌ترین سایز ممکن برای لیوان‌های کاغذی هستند. مقدار 90 سی‌سی مایع درون این لیوان‌ها جای می‌گیرد.

لیوان 4 انس: از این لیوان‌ها برای مصرف چای و قهوه استفاده می‌شود. از لیوان‌های 4 انس برای نگهداری نوشیدنی‌های سرد و گرم استفاده می‌شود. درون این لیوان‌ها مقدار 110 سی‌سی مایع جای می‌گیرد.

لیوان دوبل شات: از لیوان‌های دوبل شات در کافی‌شاپ‌ها و قهوه‌خانه‌ها و همچنین بستنی‌فروشی‌ها استفاده می‌شود. درون لیوان دوبل شات مقدار 120 سی‌سی مایع جای می‌گیرد.

لیوان بزرگ: لیوان‌های بزرگ یکی از پر استفاده‌ترین موارد مراجعه برای چاپ به‌حساب می‌آیند. درون یک لیوان بزرگ 200 سی‌سی مایع جای می‌گیرد.

لیوان 12 انس: در حقیقت بزرگ‌ترین سایز مورد استفاده برای لیوان‌های کاغذی می باشد. درون این لیوان‌ها 360 سی‌سی مایع جای می‌گیرد و برای مصرف قهوه و چای بسیار مناسب هستند.

بهتر است قبل از تصمیم‌گیری برای چاپ لیوان کاغذی به ‌اندازه لیوان توجه لازم را داشته باشید.

اهمیت چاپ لیوان کاغذی در رونق کسب و کار

تبلیغات رکن اصلی هر کسب ‌و کاری است. همان‌طور که گفته شد هر شخص به طور متوسط از یک لیوان کاغذی 5 الی 7 دقیقه استفاده می‌کند. از آنجایی‌که این مدت‌زمان حتی از بسیاری از تبلیغات مجازی نیز بیشتر است با یک طراحی خوب می‌توانید یک تبلیغات آفلاین موفق را داشته باشید. معمولاً افراد به تراکت‌ها و موارد این‌چنینی توجه چندانی نمی‌کنند. اما لیوان‌های کاغذی معمولاً می‌تواند برایشان یک تجربه نو به‌ حساب بیاید.

البته بهتر است به طراحی لیوان کاغذی دقت لازم را داشته باشید. یک طراحی خوب می‌تواند تا حد بسیار زیادی موجب افزایش فروش و رونق در کسب‌ و کار شما شود. اگر تبلیغی خلاقانه روی یک لیوان کاغذی گذاشته شود، مطمئناً کسانی را که برای خلاقیت ارزش قائل هستند تحت‌تأثیر قرار می دهد. در این صورت حتی اگر برخی از مخاطبان دقیقاً هدف قرار نگرفته باشند، می‌توان آن­ها را با خلاقیت نمایش داده شده روی بوم کوچکی که یک لیوان کاغذی ارائه می‌دهد، جذب کرد.

کاربردهای چاپ لیوان کاغذی

لیوان‌های کاغذی می‌توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند. به ‌عنوان ‌مثال می‌توانید از آن‌ها در جشن‌های مختلف استفاده کنید. با این کار علاوه بر هزینه کردن برای لیوان‌های جشن، برند خودتان را نیز به دیگران معرفی خواهید کرد. این لیوان‌های در مقابل مایعات سرد و گرم مقاوم هستند و به راحتی در طبیعت تجزیه می‌شوند.

قیمت این لیوان‌ها بسیار پایین است و نیاز نیست هزینه زیادی را برای عرضه آن‌ها تقبل کنید. چاپ بر روی لیوان کاغذی می‌تواند موجب افزایش فروش و معرفی برند شما به دیگران شود که مزیت بسیار بزرگی به‌حساب می‌آید.

خرید عمده لیوان کاغذی

در هنگام خرید عمده لیوان کاغذی نکات مختلفی وجود دارد که باید مد نظر خودتان قرار دهید. استفاده از این نکات می‌تواند از ضررهای احتمالی جلوگیری کند. بهتر است همیشه این نکات را به‌ خاطر داشته باشید تا بهترین خرید ممکن را انجام دهید.

1. جنس استفاده شده در این کاغذها بسیار مهم است. بهتر است مواد به کار رفته در نمونه تستی را به درستی بررسی کنید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

2.تعداد سفارش هر چقدر بیشتر باشد در قیمت تأثیرگذارخواهد بود پس حتماً به تعدادی که قصد خرید آن را دارید توجه کنید. قیمت عمده لیوان کاغذی با توجه به تیراژ بالا کمتر می باشد.

3.در لیوان‌های کاغذی باید از ماده پلی اتیلن استفاده شده باشد. زیرا این ماده خاصیت ضد آب را دارا می باشد و مانع عبور آب به داخل لیوان می شود.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد به ‌صورت جامع به نکاتی که در هنگام سفارش چاپ لیوان کاغذی باید به آن توجه داشته باشید اشاره شود. چاپ کردن طرح‌های گرافیکی مختلف که معرف کسب ‌و کار شما باشد می‌تواند تا حد بسیار زیادی موجب افزایش فروش محصولات شود. ازآنجایی‌که در این روش از بازاریابی آفلاین شما می‌تواند با هزینه کمتری تبلیغات مورد نظر خودتان را انجام دهید این روش بسیار محبوب است.

هزینه چاپ لیوان کاغذی با توجه‌ به سایز آن بسیار متفاوت است. لیوان‌های کاغذی در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شود که برای نوشیدنی‌های متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیوان‌های کاغذی در انواع کوچک، 4 انس، دوبل شات، بزرگ و 12 انس به بازار عرضه می‌شوند. شما باید باتوجه ‌به نوع استفاده خودتان هرکدام از آن‌ها تهیه کنید. اگر این مقاله مورد پسند شما واقع شده است نظرات، انتقادها و پیشنهادهای خودتان را با لیوان کاغذی ساحل جنوب در میان بگذارید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید