تجاوز دو مرد افغانستانی به دو پسر نوجوان و تهیه فیلم!

  • حوادث
  • یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ ۹:۱۸
    کد خبر :724441

دو مرد افغانستانی که متهم هستند دو نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده و از آن‌ها فیلم تهیه کرده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران مورد تحقیق قرار گرفتند.

گزارش این تعرض را در ابتدا صاحب یک مغازه به مأموران داد. او گفت: کارگرم به نوجوانی تعرض کرده است و پدر آن نوجوان موضوع را به من گفت. من هم بلافاصله این اتفاق را به پلیس گزارش دادم.

مأموران در پی شکایت این مرد، متهم را شناسایی و بازداشت کردند. پدر پسر نوجوان نیز شکایتی ارائه داد و گفت: پسرم مدتی بود که حال بسیار بدی داشت و من اصلا نمی‌توانستم با او صحبت کنم. او خیلی پرخاشگر شده بود. یک روز بعد از کلی صحبت‌کردن او را راضی کردم که حرف بزند و متوجه شدم مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و کسانی که این کار را انجام داده‌اند از پسرم فیلم هم تهیه کرده‌اند.

به گزارش شرق،با توجه به شکایت این مرد، مأموران تلفن همراه متهم را مورد بررسی قرار دادند و فیلم را پیدا کردند. متهم در ابتدا مدعی شد تعرض کار او نبوده است، اما بعد به جرمش اعتراف کرد و گفت: من و دوستم، ستار، این کار را با هم انجام دادیم. بعد از این شکایت بود که شکایت فرد دیگری نیز روی این پرونده گذاشته شد و پسر نوجوان دیگری مدعی شد از سوی دو مرد جوان مورد آزار قرار گرفته است.

این پسر گفت: من را به داخل مغازه کشاندند و مورد آزار قرار دادند. آن‌ها به من گفتند بیا مغازه کارت داریم، من هم رفتم و این اتفاق افتاد. آن‌ها پول و تلفن همراه من را هم سرقت کردند.

متهمان روز گذشته در برابر قضات شعبه ۴ دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفتند و در بازجویی‌ها به یک فقره تعرض که فیلم آن هم موجود بود اعتراف کردند.

ستار گفت: شخصی که به او تعرض کردیم پسرعموی من است. او را به داخل مغازه آوردیم. من به او تعرض کردم و فیلم گرفتیم و بعد هم جمعه به او تعرض کرد و من از آن‌ها فیلم گرفتم و بعد پسرعمویم رفت و دیگر چیزی نگفت. این در حالی است که وقتی پسرعموی ستار مورد بازجویی قرار گرفت، گفت: ستار من را فریب داد. چون فامیل بودیم، من به او اعتماد داشتم و به مغازه محل کار او رفتم، اما در مغازه وقتی که کسی نبود در را بستند و من را مورد آزار قرار دادند. آن‌ها با چاقو من را تهدید کردند و من هم ترسیدم، بعد هم پسرعمویم گفت اگر سکوت نکنی فیلم را همه‌جا پخش می‌کنیم و می‌گوییم خودت خواستی و آبرویت را می‌بریم و حتی فیلم را به افغانستان هم می‌فرستیم. آن‌ها به چند نوجوان دیگر هم تعرض کرده‌اند، اما آن‌ها از ترس منتشرشدن فیلمشان حاضر نشدند شکایت کنند.

جمعه، متهم پرونده، درباره این گفته‌های شاکی گفت: من نامزد دارم و آدم بدی نیستم. آن روز هم اشتباه کردم که قبول کردم با این نوجوان ارتباط داشته باشم. صاحب‌کارم من را از کار اخراج کرد و دست مأموران داد. نامزدم هم به من می‌گوید اگر کاری نکرده بودی از تو شکایتی نمی‌کردند. اما ما بدون رضایت کاری نکردیم و قبول داریم که اشتباه کردیم. ما به صورت غیرقانونی وارد ایران شدیم، اما برای کار آمده بودیم و می‌خواستیم پولی جمع کنیم و به کشور خودمان برگردیم که این اتفاق افتاد. بعد از گفته‌های دو متهم، با توجه به اینکه ادعا شده بود چند نوجوان دیگر نیز قربانی این دو نفر شده‌اند، قضات شعبه ۴ دستور تحقیقات بیشتر از دو متهم را صادر کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید