پایان قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو / فهرست اسامی برندگان + لیست خودرو ها

    کد خبر :720420

«اصغر حق پناه» امروز (شنبه) در مراسم قرعه‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه عید سعید فطر، افزود: تعداد پنج میلیون و ۲۷۳ هزار و ۸۵۶ نفر از تاریخ چهارم خردادماه تا پایان وقت اداری چهاردهم خرداد ماه با ورود به سایت ایران خودرو، به سامانه امتای وزارت صنعت، معدن و تجارت رفته و پس از احراز هویت، پیش ثبت نام را انجام دادند.

به گفته وی، از هفتم خرداد ماه ثبت‌نام و انتخاب خودرو برای افرادی که در مرحله قبل پیش ثبت نام کرده بودند انجام شد که در نهایت چهار میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۸۴ نفر در سایت سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو وارد و خودروی خود را انتخاب کردند.
حق پناه خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۹ هزار و ۱۸ نفر به صورت تکراری با شرکت سایپا ثبت نام کرده و حذف شدند و ۳۴۵ هزار و ۸۱۳ نفر دیگر نیز دارای پلاک فعال بودند که آنان نیز حذف شدند.

وی گفت: به این ترتیب تعداد چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر شرکت کننده پس از انجام فرایند پاکسازی باقی ماندند که قرعه کشی بین این افراد انجام شد.

معاون مهندسی سازمان و سیستم های ایران خودرو با تشریح فرآیند قرعه کشی نیز خاطرنشان کرد: پس از پاکسازی و حذف اطلاعات مشتریان فاقد شرایط قرعه کشی، در مرحله بعد به هم زدن تصادفی ترتیب ثبت‌نام انجام شده، انتخاب عدد تصادفی بر مبنای قرعه‌کشی انجام شد و پس از آن قرعه کشی بر اساس الگوریتم ذکر شده به تفکیک محصولات انجام گردید.

وی ادامه داد: افراد برنده می‌توانند به سایت مراجعه کرده و با تکمیل پرداختی‌ها مدارک خود را تحویل دهند.

مطابق آمار اعلامی ایران خودرو در مجموع چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر در طرح پیش‌فروش ویژه عید فطر این خودروساز شرکت کردند که ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر متقاضی رانا، دو میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر متقاضی پژو پارس، یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی پژو ۲۰۶ معمولی و ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر متقاضی پژو ۴۰۵ اس ال ایکس بودند.

نمایندگان وزارت اطلاعات، پلیس امنیت اقتصادی، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور و بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این مراسم حضور داشته و از نزدیک بر فرآیند قرعه‌کشی نظارت داشتند.

جدول قرعه کشی به شرح ذیل بوده است:

Capture;l

چگونه متوجه شویم که در قرعه کشی برنده شده ایم؟

در مراسم امروز به دلیل حفظ حریم شخصی افراد، نامی از برنده ها اعلام نشد و تنها کدهای هر شخص اعلام شد. با برندگان از طریق پیامک تماس گرفته می شود و در صورت عدم تکمیل وجه توسط او تا 48 ساعت، نفر جایگزین اعلام و با اون تماس گرفته می شود.

اسامی برندگان قرعه‌کشی ایران‌خودرو

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید