قیمت روز خودروهای سایپا و ایران خودرو؛ ۲۰۶ به ۱۱۸ میلیون رسید

    کد خبر :719124

بررسی قیمت‌ها نشان می‌دهد در دو هفته گذشته قیمت خودرو در بازار ایران کاهش یافته، اما هنوز در رسیدن به وضعیت قیمتی اسفندماه فاصله زیادی دارد.

امروز در بازار خودروی تهران روز نسبتا آرامی را سپری کرد که در آن قیمت اغلب محصولات کاهش یافتند. این میان کاهش روند قیمتی به گونه‌ای بوده است که شکاف بزرگی میان قیمت‌های دو هفته پیش با امروز نمایان شده است.

در همین رابطه قیمت هر پژو ۲۰۶ تیپ دو در حالی ۱۱۸ میلیون تومان اعلام شد که در اوج افزایش قیمت‌ها نرخ آن به ۱۶۰ میلیون تومان هم رسیده بود.

پراید ۱۱۱ نیز با نرخ ۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که این امر از کاهش ۲۰ میلیون تومانی نرخ آن در دو هفته اخیر خبر می‌دهد. پراید ۱۳۱ نیز ۶۶ میلیون تومان به فروش رفت. قیمت این خودرو دو هفته پیش ۸۵ میلیون تومان بود.

نرخ هر تیبا پس از کاهشی ۱۵ میلیون تومانی ۷۵ میلیون تومان تعیین شده و هر پژو ۴۰۵ در حالی که چندی پیش ۱۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شد اکنون ۱۱۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

به گزارش خبرآنلاین،از سوی دیگر نرخ هر دستگاه سمند نیز بین ۱۲۰ تا ۱۲۲ میلیون تومان اعلام شد. ef-۷ دوگانه ۱۴۰ تا ‍۱۴۳ میلیون تومان اعلام شد.

در بازار دنا پلاس تا ۲۰۸ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد و دنا پلاس توربو ۲۷۷ میلیون تومان تا ۲۷۹ میلیون تومان به دست خریداران و فروشندگان می‌رسد.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. ali گفت:

    با سلام/ متاسفانه سال به سال فاصله طبقاتی در جامعه ما بیشتر و بیشتر شده و ثروتمندان ثروتمندتر و قشر متوسط و ضفیف جامعه فقیرتر و با مشقت بسیار زندگی میکنند. یکی از آرمانهای انقلاب اسلامی کمتر کردن این فاصله بوده که متاسفانه بعداز پایان جنگ پایه های سرمایه گذاری گذاشته شد و هیچ اقدامی تاکنون در جهت رفاه عمومی برداشته نشده است. مسکن حداقل و خودروی حداقل قیمت جزو اقلام سرمایه داری نیست و باید به آسانی هرخانواده ای بدون دغدغه و پرداخت سودهای کلان و شبه دار بتواند آنها را تهیه کند که خود یکی از اهرمهای موثر برای تسهیل و رایج شدن ازدواج و فرزندآوری و رونق درآمدها می باشد. چرا بسیاری از مسئولین چشمهایشان را بسته اند و یا اینکه نمی خواهند ببینند!!؟؟

  2. علی گفت:

    با سلام و احترام ////کسانی باید مسئول و یا رئیس سازمان و اداره و … بشوند که از جنس اکثریت مردم باشند. حداقل حقوق قانون کار ۱۸۵۰۰۰۰ تومان را بفهمند یعنی چی!؟ عدم توان پرداخت اجاره ی یک میلیون تومانی را درک کنند؟ عدم توان خرید داروی ضروری را ؟ عدم توان خرید گوشت و برنج و …. نه کسانیکه حداقل بالای ۱۰ میلیون درآمد ماهیانه دارند مسکن هم دارند خودروی خارجی و شاسی بلند و دوتا سه تا دارند باغ دارند ویلا دارند و ……… این قیمتهای کاذب خودرویی را هم که اعلام می کنید قابل توجه قشر متمول و ثروتمند است البته قصد جسارت به این طبقه نیست حرف بر سر افزایش نجومی فاصله طبقاتی است.مومنین و متعهدین دلسوز هم که قصه جدا دارند و می دانند که خدایی هست و آخرتی و شاید همین عده قلیل هستند که نظربه محرومان دارند و خدا به مردم……. یاد کنیم از علامه محمد تقی جعفری رحمت اله علیه که می فرمود : خداخوان با خدا دان فرق داری که انسان تا به حیوان فرق دارد*** مقلد را محقق کی توان گفت که نادان تا به دانا فرق دارد

دیدگاهتان را بنویسید