‍‍‍ رونمایی پروژه‌های ‎اقتصاد دیجیتال با حضور روحانی

    کد خبر :718186

این مراسم در راستای توسعه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات در سه نقطه از شهر با عنوان «آیین رونمایی از پروژه‌های پیشران اقتصاد دیجیتال» و با شعار «تدبیر و امید، برای جهش تولید» ساعت ۱۰ صبح با حضور بیش از ۱۳۰ خبرنگار و صدها نفر از فعالان صنعت ارتباطات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مرکز داده بزرگ ایرانسل، پس از ارائه گزارش معرفی طرح‌های قابل افتتاح توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به رئیس‌جمهوری رونمایی می‌شود.

افتتاح مرکز داده بزرگ (۴۰۰رکی) شرکت ایرانسل با حضور بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل در مرکز شادآباد، افتتاح خدمات ابری آسیاتک با حضور محمدعلی یوسف زاده، مدیرعامل این شرکت در برج میلاد، رونمایی از طرح حمایتی استارتاپ‌های آسیب‌دیده از کرونا و تلویزیون اینترنتی با حضور امیر ناظمی، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در کلاه فرنگی برگزار خواهد شد.

‏این پروژه‌ها به ‌منظور ارتقای سهم ‎محتوای داخلی ‎کاربران و همچنین آسان‌سازی ورود استارتاپ‌ها به فرآیندهای ‎کسب‌وکار رونمایی و افتتاح می‌شوند.

به گزارش ایسنا،پس از افتتاح پروژه‌ها نیز حسن روحانی، رئیس جمهوری سخنرانی خواهد کرد. این مراسم با حضور بیش از ۱۳۰ خبرنگار و تعداد کثیری از فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال درحال برگزاری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید