بهره بردارى از ١٢ ايستگاه مترو تهران تا پایان سال

    کد خبر :716927

به گزارش بازتاب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید مناف هاشمی معاون شهردار تهران صبح امروز( ١خرداد ماه ) از مراحل ساخت و بهره بردارى خط ٧ مترو بازديد كرد.

معاون شهردار تهران در حاشیه بازدید از خط ۷ متروی تهران با بيان اينكه اين خط از منطقه ۱۴( ورزشگاه تختی ) آغاز و با عبور از نواب، در پایان به میدان کتابی می‌رسد. گفت: عمليات احداث ایستگاه‌ها در مسیر این خط بيش از ٧٠ تا ۸۵ درصد پيشرفت فيزيكى داشته است.

هاشمی با بيان اينكه بهره بردارى از ۸ ایستگاه در خط ٧ مترو و ٤ ايستگاه در خط ٦ مترو تا پايان سال جارى هدف گذاری شده است تصريح كرد: در حال حاضر بالغ بر ٧ هزار نفر در خط ٦ و ۷ بصورت شبانه روزى مشغول به فعاليت هستند .

معاون شهردار تهران اظهار داشت: بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان منابعی بوده است که از همه محل‌ها براي بهره بردارى از اين خطوط بايد تزریق می‌شد، ولی متاسفانه در سال ٩٨ کمتر از هزار میلیارد تومان این منابع تزریق شده است.

وی گفت: برخی منابع در قالب اوراق مشارکت سال ۹۷ بوده است که مشکلاتی با بانک آینده داریم و هنوز عملیاتی نشده است بطوريكه حدود ۹۱۰ میلیارد تومان از منابع ما اوراقی است که فروخته شده است و البته با بانک مرکزی و مدیران بانک آینده جلسات خوب و امیدوارکننده‌ای را داشتیم که آن منابع باید آزاد و تزریق شود.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهردارى تهران تاكيد كرد: در تلاشيم از ٣ طريق ، منابع مالى شهرداری تهران ، فروش اوراق مشاركت و درآمد حاصل مجتمع های ايستگاهى منابع مورد نياز بهره بردارى از ١٢ ايستگاه را تامين كنيم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید