فینال لیگ برتر فوتسال بدون تماشاگر برگزار می شود

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۰۲
    کد خبر :716860

به گزارش بازتاب به نقل از ایلنا، حامد نجفی با اعلام این خبر افزود: ۳۰ خرداد ماه گیتی پسند در سالن پیروزی اصفهان میزبان خواهد بود و دیدار برگشت به میزبانی مس سونگون ورزقان در سالن پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد. چنانچه یکی از ۲ تیم موفق به پیروزی در هر ۲ دیدار نشود، بازی سوم روز نهم تیر ماه به میزبانی استان کرمان و در شهر کرمان برگزار می شود.

وی گفت: باشگاه مس سونگون تمرینات خود را از روز شنبه، سوم خرداد آغاز می‌کند و در ابتدا از کلیه بازیکنان و کادر فنی تست کرونا گرفته خواهد شد و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از کرونا، تمرینات با انسجام کامل برگزار می شود.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون در خصوص نحوه برگزاری مسابقات اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی دیدارهای فینال بدون تماشاگر خواهد بود و چنانچه در این خصوص از سوی مراجع بهداشتی کشور دستورالعمل جدیدی صادر شود بلافاصله لازم الاجرا بوده و به اطلاع هواداران خواهد رسید.

تعویق جام جهانی فوتسال به سود تیم ملی

علیرضا افضل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزشکاران در این مدت نتوانسته اند به خوبی تمرین کنند و تیم ملی فوتسال ما هم از این قضیه مستثنی نیست و بازیکنان ملی پوش کشورمان نیز موفق نشده اند تمرینات خوبی را برگزار کنند.

وی افزود: بر این اساس به نظر من تعویق مسابقات جام جهانی کاملا به نفع تیم ملی و همچنین کادر فنی است و کمیته فوتسال باید از این فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کند و با تدراک دیدن چند بازی دوستانه خوب بازیکنان تیم ملی را برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده کند.

وی با اشاره به پیشنهاد کمیته فوتسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه مسابقات جام ملت‌ها در بهمن برگزار شود، گفت: اگر قرار باشد این رقابت‌ها در بهمن ماه برگزار شود، به نظر من سازمان لیگ هم می‌تواند مسابقات فصل جدید لیگ برتر را قبل از جام ملت‌ها آغاز کند تا مسابقات نیم فصل اول قبل از شروع مسابقات جام ملت‌ها به پایان برسد و بعد از آن بازیکنان تیم ملی به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار بگیرند.

وی خصوص این پیشنهاد کمیته فوتسال مبنی بر اینکه تیم قهرمان لیگ برتر به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رفته و تیم نایب قهرمان هم در جام باشگاه‌های جهان حاضر شود، گفت: به نظر من این که بخواهیم تیم قهرمان لیگ را به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و تیم نایب قهرمان را هم به جام باشگاه‌های جهان بفرستیم، قشنگ نیست.

وی با بیان اینکه تیم‌هایی که در جام باشگاه‌های جهان حاضر می‌شوند تعدادشان بسیار اندک و کیفیت بازی‌ها پایین است، گفت: اگر مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان به مانند فوتبال با حضور تیم‌های زیادی برگزار می‌شد در آن صورت می‌شد گفت که این مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار است و تیم نایب قهرمان لیگ می‌تواند در این مسابقات شرکت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید