۴ بوستان جنگلی پایتخت بازگشایی شد

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۱۸
    کد خبر :716281

معاون برنامه ریزی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در این خصوص گفت: چهار بوستان جنگلی چیتگر، سرخه حصار، لویزان و یاس فاطمی که به دلیل شیوع کرونا تا تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه تعطیل شده بود به دنبال وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری و برای اسکان اضطراری به مدت سه روز باز و بعد از آن بسته شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهردرای تهران، مرتضی عاقل‌منش افزود: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر در جلسه ستاد مقابله با کرونا تصمیم بر این شد تا این چهار بوستان بازگشایی شود تا میزبان شهروندان باشند، اما هنوز مشخص نیست این بازگشایی مجدد تا چه تاریخی ادامه دارد.

بنابر مصوبات جلسه شانزدهم ستاد عالی مبارزه با بیماری کرونای کشور و مستند به بند ۷ مصوبات مذکور، دستور بازگشایی تمامی ۲ هزار و ۲۶۸ بوستان شهر تهران به جز بوستان‌های جنگلی چیتگر، سرخه حصار، لویزان و یاس فاطمی از چهارم اردیبهشت صادر و به شهرداری تهران ابلاغ شد.

همچنین مصوبه اجرای پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت از جمله ضد عفونی سرویس‌های بهداشتی – آبخوری‌ها، وسایل بازی و بدنسازی، نماز خانه‌ها و کلیه اماکن عمومی و المان‌ها و مبلمان موجود در بوستان‌ها و رعایت فاصله اجتماعی رعایت می‌شود.

۲ هزار و ۲۶۸ بوستان محله ای، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تهران از روز پنجشنبه هفتم فرودین امسال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته و چهارم اردیبهشت بازگشایی شد.

۱۲۲ هزار و ۴۹۲ نفر تا ظهر دیروز (۲۹ اردیبهشت) در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۷ هزار و ۵۷ نفر رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید