قتل عام خونین در بابلسر؛ مرد ۵۲ ساله همسر، مادرزن و ۲ دخترش را تیرباران کرد!

  • حوادث
  • شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۱۵
    کد خبر :715240

فرمانده پلیس بابلسر از شناسایی و دستگیری عامل قتل خانوادگی ۲ زن و مصدومیت ۲ دختر در کمتر از ۳۰ دقیقه در بابلسر خبر داد.

سرهنگ حسین اسدی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستا‌های بخش بهنمیرشهرستان بابلسر بلافاصله ماموران گشت انتظامی بخش به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه که ساعت حدود ۷ و ۴۵ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست، فردی ۵۲ ساله به منزل مادر همسر خود در یکی از روستا‌های بخش بهنمیر با اسلحه در اختیار خود به سمت وی و همچنین همسر خود که در محل حضور داشت شلیک کرد.

دستگیری قاتل خانوادگی در کمتر از ۳۰ دقیقه در بابلسر

فرماندهی انتظامی بابلسر گفت: متهم پس از این اقدام، بلافاصله با مراجعه به منزل خود در یکی دیگر از روستا‌های بخش به سمت ۲ دختر ۱۷ و ۱۴ ساله خودش تیراندازی وآنان را مجروح و از محل متواری شد.

سرهنگ اسدی در ادامه بیان کرد: متهم پس از این جنایت هولناک که منجر به مرگ همسر ۴۷ ساله اش و مادر ۷۰ ساله همسرش شده بود از محل متواری شد.

به گزارش رکنا، او خاطرنشان کرد: با وقوع این جنایت ماموران انتظامی شهرستان با همکاری عوامل پلیس آگاهی در اقدامی پلیسی وعملیاتی قاتل را در کمتر ۳۰ دقیقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابلسر از تشکیل پرونده قضائی برای متهم به قتل خبر داد و افزود: با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بابلسر موضوع در دست بررسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید