شگفتی قهرمان جهان از عدم رعایت قرنطینه از سوی برخی از مردم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ ۱۳:۵۲
    کد خبر :700145

ملی پوش تیم ملی کاراته با ابراز تعجب از عدم رعایت موازین بهداشتی توسط برخی از از مردم گفت: تمرینات خود را در خانه و به صورت شخصی ادامه داده و قرنطینه خانگی را رعایت می کنم.

امیر مهدی زاده در گفت وگو با ایسنا قم عنوان کرد: بهترین راه برای از بین بردن بیماری کووید ١٩ رعایت قرنطینه خانگی است و مطمئن هستم که مردم شریف ایران این موضوع را درک می کنند.

وی ادامه داد: به همین خاطر از مردم عزیز کشورم دعوت می کنم تا با رعایت قرنطینه خانگی این بیماری را شکست دهیم تا باز هم روزهای خوبی را در کشور شاهد باشیم.

کاراته کار ملی پوش استان قم در ادامه اظهار کرد: من هم همانند سایر هموطنان از ابتدای شیوع این ویروس قرنطینه خانگی را رعایت کرده و تمریناتم را به صورت شخصی در منزل دنبال می کنم.

وی افزود: عده ای هنوز خطر این ویروس را درک نکرده اند چرا که هر روز در بوستان ها افرادی را می بینم که به بازی و تفریح می پردازند و به توصیه های بهداشتی وزارت بهداشت توجهی ندارند.

مهدی زاده در ادامه با تقدیر از همه عوامل پزشکی کشور گفت: مردم باید قدردان وجود چنین افرادی باشند و با بی توجهی به توصیه های بهداشتی شیوع این ویروس را بیشتر و بیشتر نکنند تا هر چه سریع تر شاهد از بین رفتن کووید ١٩ در کشور باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید