مک لارن فیوری؛ رونوشت روسی-آلمانی از یک سوپر اسپرت انگلیسی! (تصاویر)

  • خودرو
  • یکشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ ۹:۳۶
    کد خبر :699975

مدتی قبل به معرفی جواهر سیاه منصوری با نگین سبز پرداختیم! یک کانتیننتال جی تی کانورتیبل که با کد رنگ ویژه گرین کروم اکساید جلوه ای فوق العاده را به نمایش گذاشته است. ظاهرا این تم دو رنگ برای طراحان مرکز تیونینگ تاپ کار روسیه و نوویتک آلمان هم جذابیت داشته تا یک دستگاه 720اس اسپایدر را تحت پروژه ای مشترک با نام فیوری معرفی کنند که ترکیبی از سبز و مشکی کربنی است. البته اینجا ترکیب رنگ دقیقا برعکس منصوری است بدین صورت که رنگ سبز تم غالب و مشکی مکمل آن است.

به گزارش عصر ایران،همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید تمام قسمت های تیره رنگ خودرو در واقع بافت فیبرکربن دارند و این قانونی است که در رابطه با سوپر اسپرت ها باید رعایت شود. کیت بدنه نوویتک در قسمت اسپویلر جلو جزئیات بالایی را به نمایش می گذارد. کانارد کناری و ورودی های هوای زیر چراغ های اصلی را نیز باید بدان اضافه کرد.

 

درپوش موتور نیز با هود اسکوپ(ورودی هوای روی درپوش) در پوشش فیبر کربن یک ترکیب رویایی را ارائه داده است.

در نمای جانبی هم کیت بدنه کربنی به خوبی با رینگ های 20 اینچی آلومینیومی در محور جلو و 21 اینچی در محور عقب هماهنگ شده است.

اما نمای عقب فیوری به تنهایی اندازه چند خودروی اسپرت جزئیات دارد! دیفیوزر فوق حرفه ای تیغه ای، خروجی های اگزوز نزدیک به چراغ های اصلی، بافت توری برای کاهش دمای موتور و باله فعال مجموعا امضایی اختصاصی برای مک لارن را شکل داده اند.

فضای داخل کابین ترکیبی از پارچه بافت مخملی، چرم، فیبرکربن، پلاستیک و فلز است که با الگویی آینده نگر جانمایی شده اند! یکی از جذاب ترین بخش ها به نمایشگر لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و دوربین های محیطی مربوط می شود که در حالت عمودی روی کنسول اصلی قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید