فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی؛

احتمال ابتلا به کرونا در افراد دچار سوختگی بیشتر است

    کد خبر :698614

رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری، گفت: احتمال ابتلا به ویروس کرونا در افراد دچار سوختگی بیشتر است.

مصطفی ده مرده ای فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی، افزود: احتمال ابتلا به ویروس کرونا در افراد دچار سوختگی بیشتر است ، لذا از همه مردم تقاضا داریم در چهارشنبه آخر سال مراقب خود و خانواده هایشان باشند.

وی با اشاره به این نکته که سوختگی به عنوان یک بیماری مادام العمر است و عوارض زیادی دارد، تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، اگر افراد دچار سوختگی شوند، وضعیت آنها وخیم تر است، لذا خانواده ها مراقب فرزندانشان باشند و از تجمع و برپایی آتش خود داری نمایند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری ادامه داد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده در ستاد بحران از سازمان شهرداری و نیروی انتظامی کمک خواستیم تا از تجمع افراد جلوگیری نمایند.

وی تاکید کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا ، امکان حضور خبرنگاران در مرکز شهید مطهری وجود ندارد ، خودمان فیلم و عکس تهیه و برای رسانه ها ارسال می نماییم.

ده مرده ای ضمن اعلام آمادگی بیمارستان شهید مطهری طبق روال سال های قبل برای پذیرش مصدومان احتمالی چهارشنبه آخر سال، افزود: تمام متخصصین مرتبط در بیمارستان حضور دارند ، تخت های بیمارستان را خالی و مرخصی نیروها را لغو کردیم. همچنین تمام تجهیزات لازم را آماده کردیم تا برای چهارشنبه آخر سال بتوانیم ارائه خدمت نماییم ، ولی باز خواهش داریم افراد خود رعایت نمایند و از پرتاب ترقه و مواد آتش زا خودداری کنند تا مشکلی پیش نیاید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید