کرونا کارمندان گوگل را دور کار کرد

    کد خبر :696351

در پی افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا گوگل از کارمندان آمریکای شمالی خواسته تا از طریق دورکاری وظایف روزانه خود را انجام دهند.

همچنین یک صندوق مالی برای کارمندان و فروشندگانی که دچار بیماری کووید ۱۹ می‌شوند تأسیس شده است.

با گزارش‌های جدید در مورد تشخیص ویروس کرونا که از سراسر ایالات متحده به دست می‌رسد، گوگل از همه کارمندان آمریکای شمالی خواسته که در صورت امکان از خانه کار کنند.

این توصیه گوگل حداقل تا ۱۰ آوریل ادامه دارد؛ شماری از شرکت‌های بزرگ فناوری پیش از آغاز شیوع بیماری در واشنگتن، سیاست‌های مشابهی را در شمال غربی اعمال کرده بودند و گوگل قبلاً نیز راهنمایی‌های مشابهی را به کارمندان Bay Area داده بود.

در همین زمان، این شرکت تبلیغات ماسک‌های صورت پزشکی را ممنوع اعلام کرده و گفته برای بیمارانی که علائم بالقوه‌ای دارند یا باید در قرنطینه بمانند از صندوق تأسیس شده کمک مالی می‌رساند.

مدیر عامل این شرکت در توئیتی گفت: «اگر بتوانید دور کاری کنید، نه تنها به کنترل شیوع این بیماری کمک کرده‌اید بلکه بار سیستم بهداشتی را کاهش می‌دهید و از این طریق اجازه می‌دهید تا به افرادی که نیاز به کمک دارند، خدمت‌رسانی شود».

براساس تازه‌ترین آمار، در حالی که ویروس کرونا در در ۳۵ ایالت آمریکا ثبت شده؛ شمار مبتلایان به این ویروس در ایالات متحده به ۷۲۲ تن رسیده و واشنگتن از جمله ایالت‌هایی است که بیشترین شمار موارد ابتلا را داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید