با همکاری شهرداری تهران و سازمان نظام روان شناسی؛

ارائه خدمات مشاوره آسیب های روان شناختی کرونا

    کد خبر :693138

مدیرکل سلامت شهرداری تهران، از اعلام آمادگی ۱۱۳ نفر از مشاوران و روان شناسان سازمان نظام روان شناسی برای ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره‌ای در کنترل بحران کرونا خبر داد.

زینب نصیری، اظهار داشت: تا کنون ۱۱۳ نفر از مشاوران و روان شناسان که همه دارای پروانه سازمان نظام روانشناسی هستند، برای همکاری با شهرداری تهران اعلام آمادگی کرده‌اند که در قالب کار داوطلبانه در زمینه مشاوره و روانشناسی به مردم خدمت‌رسانی کنند.

به گفته وی، افراد داوطلب سازمان نظام روان شناسی می‌توانند علاوه بر خدمات مشاوره‌ای، در زمینه تولید محتواهای مرتبط با سلامت روانی جامعه و ارتباط با گروه های در معرض آسیب روانی با شهرداری همکاری کنند.

نصیری با بیان اینکه شهرداری در حال تعریف زمینه‌های کار و همکاری با این افراد است، افزود: تعداد کسانی که برای فعالیت داوطلبانه در زمینه روان شناسی اعلام آمادگی کرده اند، قابل توجه است.

وی ادامه داد: شهرداری از این اقدام استقبال می‌کند و زمینه‌های همکاری مشترک با این روان شناسان و مشاوران به زودی فراهم خواهد شد.

نصیری گفت: سامانه ١٣٧ شهرداری تهران نیز آماده دریافت اعلام آمادگی شهروندان در خصوص انجام کار داوطلبانه در این روزها است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید