فصل چهارم «دست فرمون» کلید خورد/ قسمت آخر «از سرنوشت» پنجشنبه پخش می شود

    کد خبر :690694

نخستین برنامه از دور چهارم دست فرمون با حضور مدیر شبکه نسیم ضبط شد.

هم‌زمان با آغاز ضبط مرحله چهارم از فصل نخست برنامه دست فرمون، مدیران این شبکه در محل ضبط این برنامه حضور یافتند. در شب ضبط چهل و یکمین قسمت برنامه، دکتر محمد احسانی مدیر شبکه نسیم به همراه علی اکبر کاظمی قائم مقام، مرتضی جاسبی مدیر تولید و علیرضا صباغ مدیر اداری و مالی این شبکه، دیدار صمیمی و مفصلی با شرکت کنندگان، مربیان و عوامل تولید داشتند.

احسانی با حضور در محل ضبط برنامه مسیر تغییر یافته در مرحله چهارم را افتتاح کرد. پیش از آغاز ضبط، رانندگان نیز دورهای تمرینی زدند و در حاشیه پیست نیز مربیان حاضر در این قسمت با مدیر شبکه نسیم صحبت های جالبی داشتند.

نادر جعفری قهرمان باسابقه مسابقات سرعت و دریفت ایران درباره برنامه دست فرمون به میهمانان ویژه گفت:بنده سابقه زیادی در مسابقات مختلف اتومبیلرانی دارم اما در این مدت کوتاه که برنامه دست فرمون از سیما پخش شده واکنش های بسیار خوبی از مردم دیده ام. این برنامه جای خود را به خوبی در میان مردم باز کرده و حتی بانوان نیز آن را دنبال می کنند.

محسن جعفری رییس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی نیز درباره برنامه دست فرمون به مدیر شبکه نسیم گفت: در وهله اول باید از شبکه نسیم به خاطر ساخت این برنامه تشکر کنیم. جای این برنامه در تلویزیون به شدت خالی بود. رشته اسلالوم به عنوان تکنیک پایه در اتومبیلرانی شناخته می شود و رانندگانی که اسلالوم را یاد می گیرند در همه رشته های اتومبیلرانی می توانند مسابقه بدهند.

وی افزود: در این برنامه ورزشکاران و قهرمانان ما در سطح عمومی معرفی و شناخته شدند چیزی که تا به حال رخ نداده بود.» وی که مسئولیت برگزاری مسابقات زیادی را در سطح کشور به عهده داشته ادامه داد:«خوشبختانه این برنامه بازتاب و بازخورد بسیار خوبی در سطح کشور داشته و ما این موضوع را در شهرستان های مختلف به عینه دیدیم.

کورش محمدخانی راننده بین المللی ایران و دیگر مربی حاضر در مسابقه نیز ضمن قدردانی به خاطر ساخت این برنامه به دکتر احسانی گفت:«از حضور در این برنامه بسیار خوشحالم. من در خارج از ایران در مسابقات زیادی شرکت کردم و به کشور بازگشتم تا تجربه هایم را به علاقمندان انتقال دهم.

وی تاکید کرد: این برنامه به من فرصت این کار را داد. برنامه دست فرمون می تواند الگوی مناسبی برای هیات های استانی و شهرستان ها باشد تا مسابقه برگزار کنند. متاسفانه در خیلی از شهرها این اتفاق نیفتاده است. دست فرمون برای رانندگان شهری الگوی مناسبی است که به جای رقابت خطرناک در خیابان به پیست ها بیایند. از نظر من رانندگی در ایران حتی از فوتبال هم پرطرفدارتر است و معدود کشورهایی در دنیا اینگونه هستند. این برنامه ثابت کرد که توجه به علم رانندگی چقدر در افزایش مهارت راننده ها تاثیر دارد.

فصل نخست مسابقه بزرگ دست فرمون وارد چهارمین مرحله خود شده و هیجان و جذابیت در آن به اوج خواهد رسید که از شنبه تا سه شنبه ، ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش می شود.

**قسمت آخر سریال «از سرنوشت» پنجشنبه روانه آنتن می‌شود

آخرین قسمت از فصل دوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان به دلیل مصادف شدن با شب شهادت امام علی‌النقی‌الهادی (ع)؛ پنجشنبه 8 اسفند از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ با توجه به پخش آخرین قسمت از فصل دوم سریال «از سرنوشت» در روز پنجشنبه؛ خلاصه هفتگی این سریال چهارشنبه 7 اسفند روانه آنتن می‌شود.
این سریال کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید می‌شود و دو فصل آن در روزهای گذشته تقدیم مخاطبان این شبکه شده. محوریت داستان « از سرنوشت» رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه‌ بی‌سرپرست است. این دو از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.
در این سریال بازیگرانی چون حسین پاکدل، علیرضا آرا، پوریا پورسرخ، علیرضا استادی، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، شبنم فرشادچو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی و دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و … نقش‌آفرینی می‌کنند.
«از سرنوشت» به قلم محمدمهدی سلطانی و روح‌الله صدیق نگاشته شده ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود. ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید