شهردار منطقه 13 معتقد است کرونا نداشته/ابلاغ بخشنامه جدید

    کد خبر :690469

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهردار منطقه 13 از بیمارستان مسیح دانشوری مرخص شده است، گفت: ایشان معتقد بود که کرونا نداشته است.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و یکمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره موضوع ابتلای شهردار منطقه 13 به کرونا اظهار داشت: من مشکلی در این زمینه نداشته‌ام و همانطور هم که در عکس‌ها مشخص است با ایشان دست نداده‌ام، تنها به دلیل اینکه گمان کردم اگر از خانه بیرون بیایم کسی تحویل نمی‌گیرد در خانه ماندم و خوابیدم.

وی افزود: تلفنی با مجتبی رحمان‌زاده شهردار منطقه 13 صحبت کرده‌ام ایشان اکنون از بیمارستان مسیح دانشوری ترخیص شده و به بیمارستان عرفان انتقال یافته است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: شهردار منطقه 13 خودش معتقد است که کرونا نداشته البته از 4 تست آن سه مورد مثبت بوده و ظاهراً اکنون مشکوک به این بیماری است ولی الان من از آخرین وضعیت رحمان‌زاده خبری ندارم.

هاشمی گفت: روز گذشته جلسات ویژه با حضور مسؤولین شهر تهران در مورد کرونا و خدماتی که باید ارائه شود و سلامت مردم حفظ شود به جمع‌بندی‌های خوبی رسیده‌ایم که خوشبختانه اکنون در حال انجام است.

وی اعلام کرد: امروز نیز جلسه هم‌اندیشی برخی مدیران شهری و شورای شهری‌ها برگزار شد و علاوه بر مبحث کرونا موضوع تلفیق بودجه نیز مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

هاشمی اعلام کرد:‌بخشنامه جدیدی تهیه شده که فعالیت‌های جمعی در شهر روز به روز تعطیل شود و کم کم مسئولین مسلط‌تر به اوضاع باشند.

به گزارش فارس ،رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: البته در ایران اصولاً ما مدیران دقیقه آخری مسلط بر این مشکلات می‌شویم ولی خوشبختانه بالاخره مسلط می‌شویم و مسؤولین ما از 2500 سال پیش تا کنون این چنین بوده‌اند.

وی بیان داشت: ما مسؤولین مشکل را اول جدی نمی‌گیریم بعد که می‌فهمیم جدی است اقدامات لازم را انجام تا نگرانی‌ها برطرف شود.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد خرید واگن برای مترو پایتخت گفت: بانک کشاورزی و شهر به صورت مشترک به عنوان بانک عامل شناسایی شده‌اند و باید اسناد اعتباری را در این زمینه باز کنند و ما در حال تلاش در این راستا هستیم که ان‌شاءالله اقدامات مؤثری در این حوزه انجام می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید