«بی‌وزنی» فیلم افتتاحیه جشنواره «عشق» آمریکا شد

    کد خبر :688623

پوستر «بی‌وزنی» به کارگردانی «مهدی فردقادری» همزمان با حضور این فیلم در جشنواره «عشق» آمریکا رونمایی شد.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، همزمان با حضور فیلم سینمایی بی‌وزنی به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته در بخش مسابقه جشنواره بین المللی عشق در لس آنجلس آمریکا، پوستر این فیلم با طراحی حمید اسحاقی رونمایی شد.

جشنواره بین المللی فیلم عشق آثاری را به نمایش می‌گذارد که به وسیله عشق و احساس، دنیا را به هم نزدیک می‌کند و بی‌وزنی به عنوان فیلم افتتاحیه این دوره از جشنواره انتخاب شده است. جشنواره عشق ششمین حضور بین‌المللی بی‌وزنی پس از پنج حضور آمریکایی و اروپایی دیگر محسوب می‌شود. پخش بین‌المللی بی‌وزنی که اکنون روی پرده سینماهای کشور است، با موسسه «پرشیا فیلم» به مدیریت علی قاسمی است و موسسه هدایت فیلم و علی صفایی سنگسری سرمایه‌گذاران دومین فیلم سینمایی فرد قادری هستند.

‌‎امیرعلی دانایی، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان بازیگران این فیلم هستند. بی وزنی قصه ای زنانه دارد و در یک شب عروسی و روز بعد از آن روایت می شود که داماد مراسم را ترک کرده است. در این بین عروس، مادر داماد، خواهر داماد و دوست داماد با یکدیگر دچار چالش می شوند و فیلم با روایت غیرخطی، روابط هر کدام از این زن ها را با داماد افشا می کند تا زمانی که…

منبع :ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید