جمع‌آوری امضا ادامه دارد؛

نامه سرگشاده بازنشستگان صداوسیما به رئیس سازمان

    کد خبر :686382

بیش از ۵۰۰ نفر از بازنشستگان سازمان صداوسیما خطاب به عبدالعلی علی‌عسکری رییس سازمان نامه‌ای نوشته و خواستار توجه وی نسبت به مشکلات موجود در حوزه بازنشستگی شدند.

جمعی از بازنشستگان سازمان صداوسیما طی نامه‌ای به عبدالعلی علی‌عسکری از مشکلات بازنشستگی گلایه کرده و خواستار مورد بررسی قرار گرفتن برخی از این مسائل همچون تعرفه‌های پزشکی و خدماتی شده‌اند.

مشروح این نامه را در زیر می‌خوانید:

«جناب آقای دکتر علی‌عسکری

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

احتراما همانگونه که مستحضر هستید مشکلات جاری اقتصادی، بازنشستگان محترم سازمان را بیش از هر زمانی تحت فشار قرار داده است. از هزینه‌های زندگی روزمره گرفته تا هزینه‌های تحصیل، ازدواج و اشتغال فرزندان و همچنین هزینه‌های درمانی اعضای خانواده، تنگناهایی برای بازنشستگان سازمان ایجاد کرده که روز به روز بر شدت آن افزوده می‌شود.

با توجه به شرایط فوق‌الذکر که البته جنابعالی بهتر از هر کسی از وجود آن مطلع هستید، خواهشمند است با عنایت ویژه به خواسته‌های مشروع همکاران بازنشسته‌تان، اندکی از ناملایمات و آلام شرایط دشوار زندگی آنان بکاهید. در ادامه چند مورد از خواسته‌های بازنشستگان سازمان، تقدیم حضورتان می‌شود:

۱- افزایش صددرصدی حقوق بازنشستگان و کارکنان سازمان صداوسیما طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی که در زمان ریاست جناب آقای ضرغامی اجرای آن آغاز شد و هفتاد درصد آن در احکام حقوقی به مرحله اجرا گذاشته شد، سی درصد باقیمانده آن مدت پنج سال است که در پیچ و خم‌های سیستم اداری معطل مانده و تاکنون اجرای آن محقق نشده است.

به‌ویژه آنکه میزان دریافتی پرسنل بازنشسته برخی از سازمان‌ها و دوایر دولتی بمراتب بیشتر از میزان دریافتی بازنشستگان سازمان صداوسیماست. بدیهی است که این تبعیض در میزان دریافت حقوق و مزایا، موجبات نارضایتی همکاران شما را فراهم کرده است. امیدواریم با توجه ویژه و عنایت خاص حضرتعالی این خواسته جدی همکاران بازنشسته، به نتیجه مطلوب برسد.

۲- از موارد مهم دیگر، بررسی مجدد تعرفه‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی بازنشستگان محترم سازمان است که مشکلات زیادی در زمینه، خرید داروهای ضروری، سمعک، عینک و خدمات دندانپزشکی و … برای آن‌ها ایجاد کرده و متاسفانه هزینه‌های آن بدون توجه به افزایش قیمت‌ها، همچنان بر اساس تعرفه سال‌های گذشته پرداخت می‌شود.

پیشاپیش از مساعدت جنابعالی سپاسگزاریم.»

تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از بازنشستگان سازمان صداوسیما این نامه را امضا کرده‌اند و جمع‌آوری امضا برای آن از طریق فضای مجازی همچنان ادامه دارد.

منبع :مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید