سردار قنبری خبر داد

کشف ۶۲۹ کیلو حشیش و تریاک از سواری پژو در ایرانشهر

    کد خبر :681574

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۲۹ کیلوگرم حشیش و تریاک در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش بازتاب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌های از قاچاق گسترده مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه ای به شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری تیم‌های از مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از چندین روز تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام شب گذشته قاچاقچیان در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در محور خاش-ایرانشهر با یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ رد زنی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

سردار قنبری تصریح کرد: مأموران انتظامی با ورود خودرو حامل مواد مخدر به منطقه کمین به راننده آن دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست با حرکات مارپیچ و سرعت بالا از محل متواری که تکاوران پلیس پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

وی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: سوداگران مرگ که خود را در یکی قدمی چنگال قانون گرفتار می‌دیدند شروع به تیراندازی به سمت عوامل انتظامی کردند که پس از لحظاتی درگیری با تنگ شدن عرصه بر خود به سمت نخلستان‌های همان محدوده متواری شدند.

وی عنوان کرد: در این عملیات مسلحانه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو توقیف شده ۶۲۹ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر شامل؛ ۴۸۷ کیلوگرم حشیش و ۱۴۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تقدیر از عملکرد خوب پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشف این محموله مواد مخدر خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش برای دستگیری اعضای این باند حرفه ای قاچاق ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید