سرهنگ حیدری خبر داد

دزدان وسایل تاسیسات ساختمان ها دستگیر شدند

    کد خبر :679343

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی از دستگیری ۲ سارق وسایل و لوله های تاسیساتی خبر داد.

سرهنگ فرهاد حیدری در تشریح این خبر اظهار کرد: شامگاه جمعه مورخه چهارم بهمن سال جاری مأموران گشت پیشگیری کلانتری در حال گشت زنی در شهرک ولیعصر بودند که به دو مرد جوان که از داخل یک آپارتمان خارج و سوار بر موتور شده بودند مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران با نگهبان شهرک هماهنگی‌های لازم را انجام داده و مانع خروج دو مرد جوان از داخل شهرک شدند و در این مرحله با توقف موتورسیکلت دو جوان مأموران برای بازرسی از کیسه مشکی رنگ که در دست یکی از متهمان بود وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی ادامه داد: مأموران در بازرسی کیسه مرموز شیرآلات باز شده از داخل ساختمان را به دست آوردند و دو مرد جوان که راهی جز اعتراف نداشتند پس از انتقال به کلانتری به سرقت شیرآلات، و تجهیزات بخش‌های تأسیسات ساختمان‌ها اعتراف کردند.

به گزارش مهر ،این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان اعتراف کردند مدت ۲ ماه است که دست به سرقت وسایل تاسیساتی داخل ساختمان می‌زنند، گفت: همچنین معترف شدند اموال سرقتی را به عنوان ضایعاتی فروخته‌اند.

سرهنگ حیدری گفت: مدیران ساختمان‌ها با توجه به ازدحام زیاد خانواده‌ها در آپارتمان‌های چند طبقه که تردد در آنجا زیاد است باید بخش‌های تاسیساتی را قفل کرده یا با حفاظ‌های فلزی مسیر را برای ورود سارقان سخت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید