کارآگاه نجفی خبر داد

زن جیب‌بر سابقه‌دار باز هم طعم تلخ زندان را چشید

    کد خبر :675560

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی فاتب از دستگیری زن جیب‌بر خطوط بی آر تی مولوی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی فاتب در تشریح این خبر اظهار کرد: کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی در بررسی وضعیت سرقت در خطوط بی آر تی متوجه شدند خانمی به نام شیرین ۴۷ ساله در ساعت‌های خاصی از روز که عموم شهروندان جهت انجام خرید به بازار بزرگ تهران مراجعه می‌کنند و در نتیجه خطوط بی آر تی و مترو منتهی به بازار شلوغ می‌باشد، از فرصت استفاده کرده و با استفاده از غفلت شهروندان اقدام به سرقت گوشی موبایل، وجه نقد و سایر اموال از کیف خانم‌ها می‌کند.

کارآگاه نجفی گفت: با توجه به اینکه نام کامل و آدرس نامبرده در اختیار نبود کارآگاهان اداره هفدهم به خیابان مولوی مراجعه و با انجام مراقبت در ایستگاه‌های شلوغ، با مشاهده نامبرده و تعقیب یک ساعته وی، پس از اقدام به سرقت از یکی شهروندان بلافاصله وی را دستگیر و به اداره هفدهم منتقل کردند. در بررسی سوابق متهمه مشخص گردید وی از مجرمین حرفه ای و دارای سه فقره سابقه کیفری در خصوص جیب بری می‌باشد.

به گزارش مهر ،معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی افزود: در تحقیقات انجام شده، متهمه علیرغم انکار اولیه در نهایت به ارتکاب سرقت‌های متعدد جیب بری در خطوط بی آر تی خیابان مولوی اعتراف کرده و اظهار داشت به دلیل سو سابقه و نداشتن سرپرست و اعتیاد به مواد مخدر اقدام به سرقت می‌نمودم.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی فاتب در پایان گفت: با توجه به شیوه و شگرد متهمه، مالباختگان مربوطه دعوت و پس از مواجهه حضوری تعداد ۱۶ نفر از شکات به صورت قطعی متهمه را به عنوان سارق اموال خود شناسایی نمودند. ارزش اموال سرقتی در حدود ۳۰ میلیون تومان برآورد شده و با توجه به تکمیل تحقیقات و اعتراف صریح متهمه در مورخه ۱۷ دی ماه ۹۸ شیرین با دستور مقام قضائی روانه زندان گردید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید