واکنش عضو شورای شهر تهران به کمک ۸میلیارد تومانی شهرداری به جشنواره فجر

    کد خبر :675357

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اسپانسر شدن شهرداری تهران و تخصیص رقم ۸میلیارد تومان از سوی شهرداری تهران برای برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: این مسئله باید به تأیید کمیسیون فرهنگی شورای شهر برسد.

زهرا نژادبهرام با اشاره به مطرح شدن نام شهرداری تهران به عنوان اسپانسر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: شهرداری تهران بر اساس بودجه 98 می‌تواند در کارهای فرهنگی مشارکتی وارد شود، اما در ارتباط با موارد خاص از جمله برگزاری جشنواره‌ها معمولاً نظرات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اخذ می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرداری تهران در سال‌های گذشته نیز در کارهای فرهنگی مشارکت داشته است و حدود 130میلیارد تومان نیز در بودجه 98 شهرداری تهران برای کارهای مشارکتی در نظر گرفته شده که بخشی از این بودجه برای کارهای فرهنگی از جمله جشنواره فیلم فجر است.

 

به گزارش تسنیم ،نژادبهرام خاطرنشان کرد: در گذشته نیز شهرداری تهران سالن در اختیار برگزارکننده جشنواره فیلم فجر قرار داده است و در چاپ بنر و پوستر نیز با مسئولان برگزارکننده همکاری داشته است؛ چراکه جشنواره یک رویداد مهم در شهر تهران محسوب می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تخصیص 8میلیارد تومان از سوی شهرداری تهران برای برگزاری سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر باید در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران مطرح می‌شد، گفت: باید نظرات کمیسیون نیز اخذ شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید