توضیحات دبیر جشنواره فیلم فجر درباره کمک ۸ میلیاردی شهرداری

    کد خبر :674737

دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درباره کمک ۸ میلیارد تومانی شهرداری تهران به این دوره از جشنواره، توضیحاتی را ارائه داد.

ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درباره کمک ۸ میلیاردی شهرداری تهران برای برگزاری این جشنواره گفت: شهرداری تهران مثل همه شهرداری های دنیا مهمترین جایی است که از فعالیت های فرهنگی هنری شهر حمایت می‌کند. در سال‌های گذشته هم سابقه داشته که شهرداری تهران از جشنواره ها حمایت کرده است. دکتر حناچی هم خودشان اهل فرهنگ و هنر هستند و این را وظیفه خودشان می دانند، ضمن اینکه در شهرداری معاونتی وجود دارد که بودجه فرهنگی را صرف فعالیت های فرهنگی می‌کند و یکی از مهمترین فعالیت های فرهنگی هم جشنواره فیلم فجر است.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد شهرداری از جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین رخداد فرهنگی حمایت نکند از چه چیزی باید حمایت کند؟ فکر می کنم این کار جزو وظایف شهرداری است ضمن اینکه دکتر حناچی خودشان هم علاقه مند به این کار هستند و به اهالی سینما لطف دارند.

داروغه زاده یادآور شد: شهرداری قرار شده بخشی از هزینه‌های جشنواره را پوشش دهد و امکانات شهری را هم در اختیار جشنواره قرار بدهد، بنابراین این رقمی که می گویید همه اش به صورت نقدی نیست البته هنوز قرارداد نهایی نشده است.

به گزارش مهر ،دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درباره اینکه شهردار تهران ۲ فیلم در جشنواره دارد، اظهار کرد: فکر نمی کنم کسی به خاطر یک فیلم مستند این همه کمک کند آن هم فیلم مستندی که در جشن خانه سینما اول شده است و با آن هدف از جشنواره حمایت کند.

وی درباره دیگر اسپانسرهای این جشنواره گفت: هنوز با هیچ اسپانسری. قطعی نکرده ایم اما چند پیشنهاد داریم و در حال مذاکره هستیم.

داروغه زاده درباره امکان اکران برای فیلم های رزروی در سالن رسانه عنوان کرد: اگر تهیه کنندگان درخواست رسمی برای نمایش داشته باشند ما می توانیم این موضوع را بررسی کنیم و غیرممکن هم نیست

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید