تفاهم‌نامه ایران با ایرباس برای کاهش سوانح

    کد خبر :66857

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: هلال احمر ایران به عنوان جمعیتی معتبر برای این کار مشترک با بنیاد ایرباس انتخاب شده و همین که یک شرکت خصوصی بین‌المللی، هلال‌احمر ایران را برای این مهم انتخاب کرده، اهمیت کار را چند برابر می‌کند.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، سید امیر محسن ضیائی درباره انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه هلال‌احمر ایران با فدراسیون و بنیاد ایرباس اظهار داشت: انعقاد این تفاهم‌نامه با فدراسیون و بنیاد ایرباس، ابتکاری ممتاز در سطح بین‌المللی است.

وی با تاکید بر اینکه دوره آموزشی کاربرد علوم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات در کاهش سوانح و بلایا باید در مناطق محروم و کم‌برخوردار نیز اجرایی شود، عنوان کرد: این طرح که اکنون در شهر تهران اجرایی شده؛ نباید فقط در مناطق برخوردار اجرایی شود؛ چراکه استعدادهای بسیاری در مناطق محروم و کم‌برخوردار وجود دارد و باید از ظرفیت این مناطق نیز برای کاهش سوانح و بلایا بهره برد.

همچنین مسعود حبیبی – رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر نیز در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر گزارشی از پروژه همکاری هلال‌احمر ایران با فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و بنیاد ایرباس در زمینه کاربرد علم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات در کاهش آثار سوانح و بلایا ارائه و بر این مهم تاکید کرد که بنیاد ایرباس برای نخستین بار است که با یک جمعیت ملی وارد کار مشترک شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید