کشف ۱۰۱ کیلوگرم تریاک از دو قاچاقچی مواد مخدر

    کد خبر :667956

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از ۱۰۱ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر طی دو عملیات مشترک خبر داد.

 

سرهنگ محمد بخشنده اظهار کرد: چندی پیش اطلاعاتی درباره اینکه دو تن از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند مقداری مواد مخدر را جابه‌جا کنند به پلیس اطلاع داده شد. طی یکی از این موارد قرار بود تا فردی مقداری مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور تهیه کرده و پس از آن به تهران منتقل کند؛ در همین راستا تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند و قرار شد تا طی انجام تحقیقاتی از جزئیات این انتقال آگاه شوند.

 

وی ادامه داد: تحقیقات تیم عملیات پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایان یافت و مشخص شد که متهم طی سفر به یکی از استان‌های جنوبی کشور مقداری مواد مخدر تریاک تهیه کرده است و قصد دارد با گذشتن از محورهای مواصلانی استان اصفهان این مقدار مواد به وسیله موتورسیکلت به تهران منتقل کند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، گفت: نیابت قضائی اخذ شد و بلافاصله تیمی از ماموران عملیات پایگاه سوم برای رسیدگی به موضوع به استان اصفهان اعزام شدند تا طی عملیات این قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کنند.

 

وی افزود: طی عملیاتی که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان برای دستگیری این فرد آغاز شد موتورسیکلت متهم در محور مواصلاتی به شهرستان خمین مشاهده شد و ماموران او را پیش از رسیدن به این شهرستان متوقف و دستگیر کردند که طی بررسی خورجینی که بر روی موتورسیکت قرار داشت ۳۱ کیلو و ۱۸۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

 

به گفته وی متهم با صراحت به جرم ارتکابی خود اعتراف کرده و هم اکنون برای ادامه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

 

سرهنگ بخشنده در ادامه صحبت‌های خود به دیگر عملیات پلیس مواد مخدر در زمینه دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر اشاره کرد و گفت: طی این عملیات که با همکاری پلیس استان چهارمحال و بختیاری انجام شد نیز حدود ۷۰ کلیوگرم تریاک کشف شد.

 

وی درباره جزئیات این پرونده و نحوه دستگیری این قاچاقچی اظهار کرد: پس از اینکه اطلاعاتی درباره اینکه این فرد قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور به پایتخت منتقل کند به پلیس رسید، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی مشخص شد که متهم با سفر به استان های جنوبی کشور، مقادیری تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده و قرار است با گذشتن از استان چهار محال بختیاری مواد مخدر تهیه شده را با یک دستگاه خودروی نیسان به تهران منتقل کند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات پایگاه چهارم به چهارمحال بختیاری اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهار محال بختیاری خودروی متهم روز گذشته هشتم دی ماه در محور مواصلاتی شهرستان بروجن مشاهده و به همین ترتیب مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد گفت: ماموران پس از مراقبت های ویژه خودروی متهم را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند که طی بررسی های انجام شده نیز ۷۰کیلوگرم تریاک کشف شد. او نیز همچون دیگر قاچاقچی مواد مخدر با اعتراف صریح به جرم ارتکابی خود برای تکمیل تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید