نفرزاده: به تصمیم همکارانم احترام می‌گذارم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۱۴
    کد خبر :660956

سرمربی جدید تیم والیبال خاتم اردکان گفت: به تصمیم همکارانم و سازمان لیگ برای ادامه مسابقات احترام می‌گذارم.

 

فرهاد نفرزاده در گفت‌وگو با فارس، درمورد شرایط این تیم برای حضور ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: من به تازگی هدایت خاتم را برعهده گرفته‌ام. بعد از اضافه شدن من مسئولان باشگاه با آرش کمالوند، دریافت کننده فصل گذشته تیم العربی کویت هم مذاکراتی انجام داده‌ و با وی به توافق رسیده‌اند.

 

وی ادامه داد: این تیم در ابتدای فصل توسط افراد دیگر و براساس نظریه و برنامه‌ای بسته شد. اردکان تاکنون 8 بازی انجام داده و تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است که این نتایج دور از انتظار مسئولان باشگاه بود. من هم باید چند جلسه در تمرینات حضور پیدا کنم تا بیشتر با شرایط بازیکنان برای ادامه بازی‌های آشنا شوم.

 

نفرزاده با بیان اینکه نیاز به زمان دارم، خاطرنشان کرد: بعد از حضور در چند جلسه تمرینی درمورد ادامه همکاری با برخی از بازیکنان تصمیم‌گیری می‌کنم. امکان دارد مجبور باشیم تغییراتی در برخی پست‌ها ایجاد کنیم. بدون شک در این مسیر جذب یک یا دو دریافت کننده در اولویت خواهد بود.

 

سرمربی جدید تیم والیبال خاتم اردکان درمورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر، گفت: من در جلسه حضور نداشتم. قطعاً هر تصمیمی که همکاران ما بگیرند قابل احترام است. من همیشه به نظر سازمان لیگ احترام گذاشته‌ام و این بار هم همین کار را می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید