برد و دقت سامانه‌های دفاع موشکی داخلی ما را از سامانه‌های خارجی بی‌نیاز کرده

  • سیاسی
  • شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۵
    کد خبر :660149

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برد، دقت و تکنولوژی به روز سامانه‌های دفاع موشکی تولید شده در داخل به اندازه‌ای است که ما را از سامانه‌های خارجی بی‌نیاز کرده و ما در این زمینه هیچ احتیاجی به تهیه سامانه‌های دفاع موشکی از خارج نداریم.

 

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با فارس، گفت: طی پیشرفت‌های که در حوزه موشکی در سال‌های گذشته در کشور حاصل شده ما دیگر نیازمند سامانه دفاعی موشکی خارجی نیستیم.

 

وی افزود: سامانه‌های دفاع موشکی که در داخل تولید می‌شوند از نظر برد، دقت و تکنولوژی از پیشرفت‌های لازم برخوردار است و این پیشرفت به اندازه‌ای است که ما نیازی به سامانه‌های دفاع موشکی خارجی نداریم و سامانه‌های دفاع موشکی تولید شده در داخل ما را بی‌نیاز کرده است.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آغاز بررسی لایحه بودجه سال 99 در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، اظهار داشت:‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا در حوزه دفاعی در حد مقدورات اعتباری کشور بودجه مناسبی تخصیص داده شود.

 

نقوی خاطرنشان کرد:‌ بودجه دفاعی کشور برای ما اهمیت زیادی دارد ما کشوری هستیم که علنا از سوی بعضی از قدرت‌های متجاوز تهدید می‌شویم بنابر این ضرورت دارد حوزه دفاعی کشور تقویت شود.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان گفت: توجه به پرسنل فعال در حوزه دفاعی کشور به ویژه بازنشستگان، حوزه دفاعی پرسنل نیروی‌های مسلح، نیروی انتظامی و بخش‌های مربوطه حتما در جریان بررسی بودجه مورد توجه خواهد بود و در بخش بودجه دفاعی کشور مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش فارس، لایحه بودجه سال 99 هفته گذشته توسط رئیس‌جمهور به مجلس تقدیم شد و کار بررسی آن رسماً از این هفته و در قالب کمیسیون‌های تخصصی، در مجلس آغاز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید