پرسپولیس برای قهرمانی در نیم فصل می‌جنگد

کالدرون مترصد سومین برد پیاپی؛ مهدی ترابی آماده جدال نوستالژیک

    کد خبر :659194

مهدی ترابی، هافبک تکنیکی پرسپولیس که در دومین فصل حضورش در این تیم توانسته با نمایش درخشان خود امیدها را در اردوگاه این تیم برای دستیابی دوباره به موفقیت افزایش دهد، اکنون خود را مهیای دیدار با سایپا می‌کند.

 

ترابی که بعد از درخشش طی چند فصل گذشته در تیم سایپا درنهایت موفق شد با قبول پیشنهاد پرسپولیس با پیراهن شماره 9 این تیم، رؤیاهای خود را دنبال کند، در دیدار برابر گل گهر سیرجان نیز با تداوم موفقیت‌های این فصل خود با ثبت گلی دیدنی پایه‌گذار دستیابی پرسپولیس به سه امتیاز این بازی شد. او درحرکتی جالب‌توجه در پایان بازی به سراغ مجید جلالی، سرمربی کنونی سیرجانی‌ها رفت و بابت این گل از او عذرخواهی کرد. جلالی در زمان حضور در سایپا نقش پررنگی در پیشرفت این ستاره جوان داشت.

 

هافبک سرخ‌پوشان اکنون امیدوار است با تداوم درخشش خود، این بار در هفته چهاردهم لیگ و برابر تیم سابق خود که البته روزهای خوبی را در این فصل دنبال نمی‌کند، نیز بتواند نمایش دلپذیری از خود به‌جا بگذارد و شانس صعود سرخ‌پوشان به رتبه بالاتر در جدول را افزایش دهد.

 

 

کالدرون مترصد سومین برد پیاپی برای زنده ماندن شانس قهرمانی نیم‌فصل

 

کالدرون حالا با پرسپولیس روزهای خوبی را سپری می‌کند. برد پر گل برابر ذوب‌آهن در اصفهان و شکست طلسم ۹ ساله و شکست گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی که آن‌ها را به سپاهان در صدر جدول و یک امتیازی استقلال رساند.

 

به گزارش سایت ورزش سه، پرسپولیس هفته آخر را با سایپا پشت سر می‌گذارد. دیداری که در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود و برای سرخ‌ها بسیار مهم است. کالدرون در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند سومین برد پیاپی خود در لیگ برتر را تجربه کند. موضوعی که آن‌ها را به امتیاز ۲۸ رسانده و به قهرمانی نزدیک می‌کند.

 

هرچند که پرسپولیس یک بازی عقب‌افتاده نیز با نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی دارد. جدالی که در صورت برتری در آن سرخ‌ها را به‌تنهایی در صدر جدول قرار داده و آن‌ها را به ادامه‌ی روند مثبتشان دربازی‌های اخیر امیدوار می‌کند. پرسپولیس حالا علاوه بر حضور در بین سه تیم برتر لیگ برتر در جمع هشت تیم برتر جام حذفی هم قرار دارد و تا حدودی جواب انتقادات را داده است. باید دید این تیم در ادامه موفق خواهد شد راه خود را به همین روال ادامه دهد یا خیر.

 

 

انتهای پیام/#

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید