استفاده دو منظوره از سوله‌های بحران شهرداری

    کد خبر :658324
استفاده دو منظوره از سوله‌های بحران شهرداری

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت:با توجه به ظرفیت‌هایی که سوله‌های بحران دارند، می‌توان استفاده دو منظوره از آنها کرد که هم به عنوان فضای ورزشی و هم سوله بحران، مورد استفاده قرار گیرد.

 

زهرا صدراعظم نوری در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز سوله‌های بحران به سازمان مدیریت بحران تحویل داده نشده‌ است؟ اظهار داشت: در آخرین جلسه هیئت امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و در جلسه‌ای که کمیسیون سلامت با این موضوع داشت، گزارشی از وضعیت همه سوله‌ها ارائه شد.

 

وی ادامه داد: در این جلسه مسئولان سازمان ورزش شهرداری تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران نیز حضور داشتند و جمع‌بندی ما این بود که با توجه به ظرفیت‌های سوله‌های بحران، می‌توانند دو منظوره مورد استفاده شهروندان قرار گیرند؛ به گونه‌ای که سازوکاری فراهم شود که بخش اداری سوله‌ها در اختیار سازمان مدیریت بحران باشد و فضای ورزشی که فضایی مستقل نیز است، در اختیار سازمان ورزش باشد اما در زمان بحران، کل سوله‌ها در مدیریت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری باشد.

 

وی تأکید کرد: اگر کل سوله‌ها تحویل سازمان مدیریت بحران می‌شد، بخشی از ظرفیت آنها استفاده نمی‌شد بنابراین تصمیم گرفته شد دو منظوره استفاده شود.

 

به گزارش مهر؛رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص سوله‌هایی که کاربری دیگری به جز ورزش دارند، گفت: مکاتباتی در این خصوص انجام شده و از دستگاه‌های مربوطه درخواست کرده‌ایم یا سوله‌ها را تخلیه کنند یا دلیل کاربری خود را توضیح دهند. حدود ۵ تا ۶ سوله دارای استفاده غیر از مکان‌های ورزشی هستند که در حال تعیین تکلیف آنها هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید