سلیمانی: ما هم مثل مردم اعتراض داریم که چرا دولت، کشور را بدون تدبیر اداره می‌کند؟

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۱
    کد خبر :658210

عضو جبهه پایداری گفت: اعتراض مردم، اعتراض ما نیز هست؛ ما هم به دولت می‌گوییم چرا تا این حد مسائل را بدون تدبیر پیش می‌برید؟

 

محمّد سلیمانی، وزیر اسبق ارتباطات در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آسیب‌های وارد شده در پی اغتشاشات پس از اجرای مدیریت مصرف سوخت و تلاش برخی افراد برای مقصر جلوه دادن نظام در این حوادث، گفت: واقعیت، این است که دولت شبانه و بدون توجیه و هیچ‌گونه زمینه‌سازی، اقدام به گران کردن بنزین کرده است و طبیعتاً مسئول مستقیم همه اتفاقاتی که در حوادث بعد از اجرایی شدن این طرح رخ داده، شخص رئیس‌جمهور است.

 

***دولت باید عذرخواهی و خسارات مردم را جبران کند

 

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور به‌عنوان تصمیم‌گیر اصلی این موضوع باید پاسخگو باشد، اظهار داشت: دولت باید هم خسارت کسانی که مال‌شان از بین رفته را جبران کند هم خسارت کسانی که بی‌گناه در این درگیری‌ها آسیب دیده‌اند. همچنین دولت حتماً باید از آسیب‌دیدگان حواث اخیر عذرخواهی کند و بگوید که اشتباه کرده است.

 

وزیر ارتباطات دولت نهم با بیان اینکه دولتی‌ها سکوت پیشه کرده و گاهی نیز سخنان خنده‌دار مطرح می‌کنند، افزود: اینکه رئیس‌جمهور می‌گوید من تا روز جمعه از اجرایی شدن طرح، اطلاع نداشته‌ام به‌هیچ وجه قابل قبول نیست و مطمئناً‌ مسئولیت همه آسیب‌های جانی و مالی حوادث اخیر با هیئت وزیران،‌ معاون اول رئیس‌جمهور، معاون اقتصادی، وزرای مربوطه و خود رئیس‌جمهور است.

 

***مجلس هم در این غائله شریک است

 

لیمانی ادامه داد: مجلس نیز مقداری در این زمینه مسئولیت دارد، چرا که آقای لاریجانی اعلام کرد که به نمایندگان گفته‌ است که قرار است طرح مدیریت مصرف سوخت اجرایی شود. بنابراین مجلسی‌ها هم در این غائله شریک هستند.

 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به بیانیه سران فتنه و نیز تعدادی از سلبریتی‌ها در حمایت از اغتشاش‌گران گفت: در جنگ صفین، حضرت عمّار یاسر وقتی پرچم معاویه را می‌بیند، می‌گوید من با این پرچم بارها جنگیده‌ام. الان هم باید گفت که موسوی،کروبی، خاتمی و برخی از افراد دیگر که این روزها در حمایت از اغتشاش‌گران بیانیه می‌دهند، بیش از 20 سال است که در حال جنگ با این نظام و انقلاب هستند.

 

***بیانیه‌های سران فتنه و سلبریتی‌ها هیچ اهمیتی ندارد

 

سلیمانی با بیان اینکه بیانیه‌های سران فتنه و سلبریتی‌ها هیچ اهمیتی ندارد، خاطرنشان کرد: همین افراد، در فتنه‌ 88 نیز همین مطالب را مطرح کردند و موضوعاتی که امروز مطرح می‌شود، همان مطالب فتنه 88 است.

 

نماینده سابق تهران با اشاره به اعتراضات مردم به تصمیم ناگهانی دولت درباره سه برابر شدن قیمت بنزین گفت: اعتراض مردم، اعتراض ما نیز هست؛ ما هم به دولت می‌گوییم چرا تا این حد مسائل را بدون تدبیر پیش می‌برید، چرا تنبلی می‌کنید و چرا به تولید داخلی توجه نمی‌کنید و همه چیز را معطل برجام کرده‌اید؟

 

سلیمانی ادامه داد: دشمن هم مثل همیشه به میدان آمد و نیروهایش را ساماندهی کرد و با اسلحه گرم و سرد به جان و مال مردم افتادند.

 

***موسوی در مراسم ختم کسی که اصلاً کشته نشده بود شرکت کرد

 

وی با اشاره به پروژه کشته‌سازی فتنه‌گران گفت: سال 88 میرحسین موسوی در مراسم ختم کسی که اصلاً کشته نشده بود شرکت کرد و حالا همان افراد بیانیه می‌دهند و همان سخنان را تکرار می‌کنند.

 

***از اغتشاشگران خسارت گرفته شود

 

سلیمانی ادامه داد: علت اینکه غائله اخیر ظرف 48 ساعت جمع شد، حضور خود مردم بود. مردم وقتی دیدند گروهی سازماندهی شده وارد میدان شده و سرمایه‌های مردم را آتش می‌زند، به‌خوبی خودشان را کنار کشیدند و اغتشاش‌گران تنها ماندند و دستگیر شدند. اکنون هم باید پرونده‌هایی برای این افراد تشکیل شود و به دادگاه سپرده شود تا اشدّ مجازات برای اغتشاش‌گران لحاظ شود. همچنین خسارت‌های وارد شده از آن‌ها گرفته شود.

 

وی با اشاره به بیانیه ساختارشکنانه سلبریتی‌ها گفت: این سلبریتی‌ها اگر واقعاً دلشان می‌سوزد چرا از این همه پول و امکاناتی که دارند، در اختیار مردمی که آسیب دیده‌اند نمی‌گذارند و به آن‌ها کمک مالی نمی‌کنند.

 

***از کسانی که اموال مردم را به آتش کشیدند حمایت می‌کنند؟

 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: چرا این سلبریتی‌ها از افرادی که شهید شده‌اند هیچ حرفی نمی‌زنند؟ چرا از کسانی که اموال مردم را به آتش کشیدند حمایت می‌کنند؟ این نشان دهنده این است که این نوع هنرمندان هنرشان در خدمت دشمنان انقلاب اسلامی است و همانطور که در فتنه 88 رسوا شدند، اکنون هم رسوا می‌شوند.

 

سلیمانی ادامه داد: همانطور که مردم در سال 88 وارد شدند و اغتشاش‌گران را جمع کردند، بساط سلبریتی‌های بی‌هنر و وابسته را هم جمع می‌کنند. کسانی هم که اسمشان در این بیانیه آمده است امّا چنین اعتقاداتی ندارند، خط خود را جدا کنند.

 

وزیر اسبق ارتباطات افزود: چنین افرادی به سرنوشت منافقین دچار می‌شوند و ملت دامن آن‌ها را رها نخواهد کرد تا بی‌آبرو شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید