یک دلیل بدبو برای لغو کنسرت همای در لرستان

    کد خبر :658127
یک دلیل بدبو برای لغو کنسرت همای در لرستان

کنسرت پرواز همای که قرار بود طی روزهای 18 و 19 آذر 1398 در خرم‌آباد برگزار شود، از سوی اداره اماکن استان لغو شد.

 

روز گذشته پرواز همای در صفحه شخصی‌اش نوشت: «درود بر همه‌ی مردم خوب استان لرستان و دوستانی که قرار بود امروز و فردا به کنسرت ما در خرم‌آباد بیایند. با عرض پوزش به دستور اماکن استان، کنسرت لغو شد. ما صبر کردیم و تمام تلاش‌مون رو انجام دادیم که برگزار بشه اما به دلیل حاشیه‌های به وجود آمده بعد کنسرتی که هفته‌ی قبل در خرم‌آباد ایجاد شده بود، برنامه‌ی ما رو هم لغو کردند و ما شرمنده‌ی شما شدیم. همه‌ی مبلغ‌های خرید بلیت توسط سایت تیوال و سایت پرواز همای در کوتاه‌ترین فاصله به شما بازگردانده خواهد شد.»

 

در همین باره امین عباسیان مدیر انجمن موسیقی لرستان توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه متن صحبت‌هایش را می‌خوانید:

 

مجوز این کنسرت اصلا صادر نشده بود. درخواستی برای برگزاری کنسرت همای به انجمن موسیقی رسید که ما هم با آنها همکاری کردیم و درخواست را به اداره ارشاد استان ارائه کردیم. اداره ارشاد استعلامی از فرمانداری و اماکن گرفت و متاسفانه مکانِ برگزاریِ این کنسرت از سوی اداره اماکن تایید نشد.

 

عدم تایید سالن برگزاری کنسرت از سوی اداره اماکن استان لرستان به هیچ وجه به دلایل امنیتی نبود. سالنی که برای برگزاری این کنسرت معرفی شده بود، دستشویی مناسب نداشت. حقوق تماشاگران در آن رعایت نمیشد.

 

ایرادی که اماکن به سالن برگزاری این کنسرت گرفت، کاملا منطقی بود.

 

هفته گذشته کنسرت رضا بهرام در سالن ورزشی استانداری برگزار شد و مردم ناراضی بودند. این سالن سرویس بهداشتی مناسبی نداشت و مردم ناراضی بودند. خانواده‌ها می‌گفتند که ما پول بلیت داده‌ایم و سزاوار نیست که دستشویی در اختیار مردم نباشد.

 

این بار برای کنسرت پرواز همای سالن خانه کشتی مدنظر بود.

 

دستور سراسری وجود دارد که براساس آن سالن‌های ورزشی را بدون هماهنگی با مرکز نمی‌توان در اختیار رویدادهای هنری قرار داد. اداره ورزش استان باید با وزارت ورزش هماهنگی‌های لازم را به عمل می‌آورد و زمان مناسب برای این کار وجود نداشت. همچنین روز مدنظر برای برگزاری کنسرت، قرار بود مسابقه‌ای در رشته کُشتی در آنجا برگزار شود. کشتی گیران به این مسئله اعتراض کرده بودند و مخالف این بودند که سالن را به برگزاری کنسرت اختصاص دهند.

 

به گزارش تسنیم،دیروز رئیس اماکن تماس گرفته و از ما خواست تا سالن‌های مختلف را به آنها معرفی کنیم تا کارشناسان‌شان این سالن‌ها را بررسی کنند تا دیگر برای برگزاری کنسرت‌های بعدی دیگر این مشکلات رخ ندهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید