گزارش هفتگی باکس‌آفیس؛

«یخ‌زده۲» همچنان می‌تازد

    کد خبر :657035
«یخ‌زده۲» همچنان می‌تازد

در هفته‌ای که گذشت «یخ زده ۲» توانست صدر باکس‌آفیس آمریکا را همچنان در اختیار خود داشته باشد.

 

در هفته‌ای که گذشت انیمیشن «یخ‌زده۲» برای سومین هفته صدر فروش آمریکا را حفظ کرد.

 

«یخ زده ۲» هرچند در سومین هفته اکرانش با کاهش فروش نزدیک به ۶۰ درصد نسبت به فروش عظیم تعطیلات عید شکرگزاری روبه‌رو شد، اما با کسب ۳۴.۷ میلیون دلار دیگر، مجموع فروشش در آمریکای شمالی را به ۳۳۷ میلیون دلار رساند و به این ترتیب سومین فیلم سال شد که پس از «گلس» و «انتقام‌جویان: پایاین بازی» توانست سه هفته متوالی صدر باکس آفیس آمریکا را در تصاحب خود داشته باشد.

 

این فیلم که در هفته گذشته ۹۰ میلیون دلار دیگر در بازار بین‌المللی فروخت، در مجموع در بازار جهانی به رقم فروش ۹۲۰ میلیون دلار رسیده است.

 

موفقیت «یخ زده ۲» که همچنان خانواده‌ها را جذب سینما می‌کند موجب شد تا دیگر فیلم مناسب برای کودکان و خانواده‌ها یعنی «پلی‌موبیل» نتواند مخاطب چندانی جذب کند. این انیمیشن تنها به رتبه سیزدهم باکس‌آفیس بسنده کرد و از نمایش در ۲۳۳۷ سالن سینما فقط ۶۶۸ هزار دلار کسب کرد.

 

مکان دوم باکس آفیس آمریکا در اختیار «چاقوها بیرون» قرار گرفت که با فروش ۱۴.۵ میلیون دلار در دومین هفته اکرانش مجموع فروشش در آمریکای شمالی را به ۶۳.۵ میلیون دلار رسانده و در بازار جهانی در کل ۱۲۴ میلیون دلار فروش کرده است.

 

این فیلم به کارگردانی رایان جانسون با بازی دنیل کریگ، کریس اوانز، آما در آرماس، جیمی لی کرتیس، تونی کولت، کاترین لانگفورد و کریستوفر پلامر ساخته شده است.

 

«فورد در برابر فراری» نیزهمچنان در باکس آفیس هست و با فروش ۶.۵۸ میلیون دلار جایگاه سوم را کسب کرده است. این درام با بازی کریستین بیل و مت دیمون یک ماه پس از اکران، در مجموع ۹۱ میلیون دلار در سینماهای آمریکا فروش کرده است.

 

«ملکه و سلیم» با فروش ۶.۵۳ میلیون دلار فیلم چهارم باکس‌آفیس شد. این فیلم که محصول یونیورسال است مجموع فروشش را در بازار داخلی آمریکا به ۲۶.۸ میلیون دلار رسانده است.

 

فیلم را ملینا متسوکس ساخته و دنیل کالویا، جودی ترنر اسمیت و ایندیا مور بازیگران آن هستند.

 

در مکان پنجم نیز «یک روز زیبا در محله» جای دارد که با فروش ۵.۲ میلیون دلار دیگر در سومین هفته اکرانش در مجموع ۴۳.۱ میلیون دلار فروش کرده است. فیلم با بازی تام هنکس در نقش فرد راجرز ساخته شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید