تذکر عضو شورا درباره توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک

    کد خبر :656417
تذکر عضو شورا درباره توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک نسبت به ترافیک ایجاد شده در این محدوده و سختی عبور و مرور به شهروندان تذکر داد.

 

زهرا صدراعظم نوری در یکصدوهشتادویکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک و ایجاد شرایط نامناسب تردد شهروندان در خیابان 15 خرداد و چهارراه گلوبندک گفت: در بازدیدی دوره‌ای از خیابان 15 خرداد به سمت خیابان خیام در محدوده شهرداری منطقه 12 شاهد شرایط نامناسب تردد شهروندان از این خیابان و پیاده‌روی آن بودیم متأسفانه به دلیل توقف چند ساله پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک و باقی‌ماندن کارگاه عمرانی آن نیمی از عرض پیاده‌رو مسدود شده و افراد پیاده به سختی از این مسیر عبور می‌کنند.

 

وی ادامه داد: این در حالی است که وجود دستفروشان و سد معبرهایی که از سوی آنان و همچنین برخی مغازه‌داران توأمان در پیاده‌رو ایجاد شده تردد را مشکل ساخته است.

 

به گزارش ایسنا، صدراعظم نوری با بیان این‌که به دلیل تجاوز کارگاه عمرانی به بخشی از این خیابان و کم‌ عرض کردن آن در مسیر انتهایی خیابان 15 خردادماه به سمت چهارراه گلوبندک ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود، ادامه داد: این در حالی است که محل توقف اتوبوس‌های شهری نیز دقیقا در همان نقطه است و وضعیت عبور و مرور را بسیار سخت و در عین حال بی نظم می‌کنند.

 

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: از این رو از معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه 12 می‌خواهم نسبت به بررسی وضعیت پروژه زیرگذر گلوبندک که ظاهرا پیشرفت آن 60 درصد است اقدام و برنامه تکمیل و بهره‌برداری از آن را اعلام کنند. همچنین نسبت به ساماندهی وضعیت عبور و مرور عابرین و خودروها و در راستای جمع‌آوری و یا ساماندهی تجهیزات کارگاه‌های ساختمانی محدوده، اقدام کنند.

 

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: شهرداری منطقه باید نسبت به پاکسازی معابر موصوف از مشاغل سیار و انتقال آنها به مکانی مناسب و رفع مزاحمت به سرعت اقدام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید