محمد جواد حاج علی اکبری مطرح شد

ترویج فرهنگ قدرشناسی در فضای تشکیلاتی، هویت آفرین است

    کد خبر :655601

نماینده مقام معظم رهبری به مناسبت برپایی همایش‌های استانی گرامی داشت پیشکسوتان وفارغ‌التحصیلان اتحادیه انجمن‌های اسلامی پیام صادر کرد.

 

متن پیام محمد جواد حاج علی اکبری، نماینده مقام معظم رهبری به مناسبت برپایی همایش‌های استانی گرامی داشت پیشکسوتان و فارغ‌التحصیلان در آستانه چهل سالگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به شرح زیر است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام و درود خدا بر ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز و امام شهیدان(رضوان الله تعالی علیه) که به سرانگشت تدبیرش، نهال انجمن های اسلامی دانش آموزان را غرس کرد تا طی چهار دهه ی گذشته، ثمرات حضور زبدگان جذب شده و نخبگان پرورش یافته در این تشکیلات نورانی، در عرصه های جهادی، مدیریتی، حوزوی، دانشگاهی و اجرایی کشور افتخارآفرینی نمایند.

 

سلام و درود خدا بر اعضای اتحادیه ای که بنیانش بر تقوای فردی و جمعی، اخلاق و ولایتمداری استوار شده است و در ادامه راه همکلاسی های آسمانی و معلمان و مربیان مدرسه ی عشق، غریق نجات همسالانی هستند که در دریای طوفانی شبهات و زیر فشار امواج توفنده ی جنگ تمام عیار فرهنگی، باید به سمت کشتی نجات ولایت هدایت شوند.

 

سلام و درود خدا بر فارغ التحصیلان، پیشکسوتان و فرهیختگانی که دعوت نسل جدید اتحادیه را برای برقراری ارتباطی مؤمنانه و پیش برنده و یادآوری خاطرات خدمات مشکورشان اجابت کردند.

 

ورود به چهل سالگی، پیام آور بلوغ تشکیلاتی و بالندگی در طرازی است که بتوان از اعضای انقلابی توقع کرد که به عنوان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم، علاوه بر نمایندگی از گفتمان رهبر حکیم و فرزانه(مدظله العالی) در نظام آموزش و پرورش، مهیای نقش آفرینی مؤثر و میدانی در افق دهه ی پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی شوند.

 

اما در خصوص ابتکار قابل تحسین عزیزان، برای برپایی گردهمایی‌های صمیمانه و ساده در سراسر کشور، با هدف تجلیل از رشدیافتگان در این مکتب تربیت حماسی، ضمن تشکر از تلاش استان هایی که در اجرا پیشتاز بوده اند و سایر استان ها که با جدیت در تدارک اجرا هستند، باید اذعان نمود: ترویج فرهنگ قدرشناسی در فضای تشکیلاتی، هویت آفرین است. از منظری دیگر، یک تشکل خودانگیخته و پویا، وظیفه دارد مسیر بهره مندی از گنجینه ی گرانسنگ و ارزشمند تجربیات و سوابق نسل‌های قبل را بازنماید.

 

به گزارش مهر، انتظار می رود، این حرکت هدفمند، محدود به برگزاری همایش‌های “عهد وفا” نماند و با طراحی الگوی ارتباط و تعامل با فارغ-التحصیلان، به تدریج منجر به تدوین تاریخ شفاهی این نهاد انقلابی شده و نو به نو بروزرسانی گردد.

 

دعاگوی وجود شریفتان هستم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید