فاز نخست رینگ جنوب شرقی پایتخت آماده بهره برداری

    کد خبر :655303
فاز نخست رینگ جنوب شرقی پایتخت آماده بهره برداری

فاز نخست رینگ ترافیکی جنوب شرق تهران با آماده سازی بخش شمالی بزرگراه شهید نجفی رستگار آماده بهره برداری است.

 

وحیدرضا محمدی با اعلام اینکه دو کیلومتر از بزرگراه شهید نجفی رستگار افتتاح می شود، گفت: بخشی از این بزرگراه حدفاصل بزرگراه آزادگان تا شهرک مشیریه به صورت رفت و برگشت در دو باند تندرو و کندرو آماده بهره برداری است که با این افتتاح، دسترسی ساکنان شهرک مشیریه به بزرگراه آزادگان و بالعکس تسهیل می شود.

 

وی افزود: به منظور تامین دسترسی املاک باقی مانده در ضلع جنوب بزرگراه در شهرک مشیریه پل خیابان شهید مزینانی نیز احداث شده است که با افتتاح قطعه شماره یک بزرگراه، این پل نیز به بهره برداری می رسد.

 

شهردار منطقه ۱۵ ادامه داد: این پروژه از پروژه های اولویت دار شهر تهران است که با عنایت ویژه شهردار تهران و اعضای شورای شهر و نیز تخصیص اعتبارات و نقدینگی، تملک آن طبق برنامه ریزی صورت گرفته، انجام شده است.

 

به گفته وی، برای تملک کامل املاک معارضین باند تندروی پروژه، امسال ۵۲ پلاک برنامه ریزی شده بود که تاکنون قرارداد ۴۱ پلاک انجام شده و ۱۱ پلاک دیگر در مرحله توافق است.

 

به گزارش ایسنا،وی با اشاره به اینکه به محض توافق و تملک هر پلاک، عملیات تخریب انجام و تحویل پیمانکار طرح می شود، افزود: طی دو سال گذشته ۷۶ ملک خریداری و ۲۸ هزار مترمربع از اراضی آزاد شده و در اختیار پروژه قرار گرفته است.

 

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدی در پایان با اشاره به اینکه در آینده نزدیک با تکمیل این بزرگراه تا بزرگراه امام رضا(ع) واتصال آن به بزرگراه آزادگان بار ترافیکی میدان بسیج کاهش خواهد یافت، یادآور شد: این بزرگراه یک پروژه ملی است که با بهره برداری از آن رینگ ترافیکی جنوب شرق تهران کامل خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید