افزایش نرخ بنزین هیچ تأثیری در شهریه مدارس غیردولتی نداشته است

    کد خبر :655124
افزایش نرخ بنزین هیچ تأثیری در شهریه مدارس غیردولتی نداشته است

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: افزایش نرخ بنزین هیچ تأثیری در شهریه مدارس غیردولتی نداشته است و تاکنون نیز تقاضایی در خصوص افزایش شهریه از سوی مؤسسان اعلام نشده است.

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی  در خصوص وضعیت شهریه مدارس غیردولتی با توجه به افزایش نرخ بنزین، اظهار کرد: در تابستان الگوی شهریه را اعلام کردیم و میزان شهریه بر اساس هزینه‌ تمام‌ شده، اعلام شده است و بر این اساس اعلام کردیم که بحث بنزین هیچ تأثیری در افزایش شهریه نخواهد داشت.

 

وی افزود: جلسه‌ای همان هفته بعد از افزایش قیمت بنزین با شورای مؤسسان تهران داشتیم و آنجا اعلام کردیم که مراقبت کنند و شورای مؤسسان پیگیری کنند که برخی مدارس، خودسرانه شهریه را اضافه نکنند.

 

زینی‌وند تصریح کرد: خوشبختانه تا به امروز به جز یک مورد که مؤسسه زبان بود و گزارش شد که شهریه‌اش را اضافه کرده است و بعد از پیگیری مشخص شد که صحت نداشته است، مورد دیگری در خصوص افزایش شهریه نداشته‌ایم.

 

به گزارش فارس،به جز اندک مدارسی که شهریه‌های بالا دریافت می‌کنند مابقی مدارس غیردولتی رعایت حال مردم را کرده‌اند و بر این اساس حتی تقاضای افزایش شهریه از طرف مؤسسان مدارس غیردولتی هم نداشته‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید