اشتباهات گذشته در مسیر انتخابات نباید تکرار شود

  • سیاسی
  • شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۴۴
    کد خبر :647359

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب با تأکید بر اینکه اشتباهات گذشته در مسیر انتخابات نباید تکرار شود، گفت: زمان ما کم است و برای جا افتادن گفتمان ائتلاف باید سریع‌تر عمل کنیم.

 

مهدی چمران عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در گردهمایی اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این شورا، با تأکید بر اینکه در انتخابات مجلس پیش رو نیازمند ائتلاف حداکثری هستیم گفت: برخی دغدغه دارند که در لیست فقط اقصاددانان نباشند که مسأله درستی است و به همین منظور فرمی طراحی شده که ببینیم چه میزان و از چه تخصص هایی نیازست که به مردم معرفی کنیم.

 

وی افزود: از بعد انتخابات ریاست جمهوری اقدامات آغاز شده است، اما به هر حال تا زمان رسیدن به انتخابات شور ایجاد نشده و نمی توان برنامه ها را اجرا کرد.

 

به گزارش فارس،چمران اظهار داشت: زمان ما کم است و برای جا افتادن گفتمان ائتلاف باید سریع تر عمل کنیم؛ ما در حال کار هستیم و باید زودتر اقدامات انجام شود.

 

وی با تاکید بر اینکه دید عمومی مردم دارای سطح بالایی است و البته باید اطلاع رسانی مناسبی نیز صورت بگیرد، گفت: قطعا اشتباهات گذشته نباید تکرار شود و خواسته ما از اساتید دانشگاه همین است که نظر خود را درباره اصلاح موارد گذشته بیان کنند.

 

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب درباره جذب اقشار خاکستری خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به شیوه برنامه ریزی و تلاش ما دارد و اگر بتوانیم به طور مناسب وضعیت را تشریح کرده و راهکارهای خود را جا بیندازیم حتما می توانیم آرای طیف ها و بخش های مختلف جامعه را به خود جذب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید