مرسون:احتمال اخراج سولسشر مثل پوچتینو است

  • ورزشی
  • شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۱۴
    کد خبر :647309

تحلیل‌گران فوتبال انگلیس احتمال می‌دهند سرمربی منچستریونایتد دیر یا زود به سرنوشت مربی آرژانتینی 5 سال گذشته تاتنهام دچار شود.

بعد از آنکه چهارشنبه هفته گذشته مسئولان هاتسپر حکم اخراج به دست «مائوریسیو پوچتینو»‌ دادند، هیجان زیادی بر مربیان شاغل در لیگ برتر انگلیس وارد شد.

 

این ادعایی است که رسانه‌ها در گزارش‌های چند روز اخیر خود در جزیره داشته‌اند.در این حال برخی تحلیل‌گران این فوتبال بر این باورند اتفاقی که برای مربی هاتسپر رخ داد، مکن است در آینده‌ای نزدیک برای آنها به خاطر کسب نتایج پایین‌تر از حد انتظار روی دهد.

 

به گزارش فارس، در این ارتباط پل مرسون، مهاجم دهه 90 تیم ملی انگلیس و عضو پیشین آرسنال، برنتفورد، میدلزبورو و آستون‌ویلا به تحلیل این موضوع پرداخت.

 

وی به خبرنگار روزنامه دیلی‌‌استار گفت شاید اوله گونارسولسشر، سرمربی نروژی یک سال اخیر منچستریونایتد، نفر بعدی باشد که حکم اخراج می گیرد.

 

مرسون عنوان کرد:بعد از اخراج پوچتینو، فشار کاری بر روی مربیانی مثل سولسشر افزایش می‌یابد. این دسته از مربیان محکوم هستند که بازی تیم خود را ارتقادهند تا هوادار و رسانه شاهد نمایش ضعیف شاگردان‌شان نباشند.آنها نمی‌خواهند نظیر پوچتینو، بیکاری را تجربه کنند.

 

او افزود:برخی رسانه‌ها می‌ گویند باشگاه الدترافوردی از سولسشر حمایت می‌کند اما شاید این حمایت واقعی نباشد و هر‌ آن سرمربی نروژی تهدید به ترک اولدترافورد شود.

 

منچستریونایتد اکنون بعد از گذشت 12 هفته از فصل 2020-2019 با 16 امتیاز در رده هفتم جدول 20 تیمی قراردارد.

 

این تیم از اواخر دسامبر گذشته توسط سولسشر، فوروارد سابقش هدایت می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید