جام بین قاره‌ای - امارات؛

نصرالله‌زاده: تیم ملی فوتبال ساحلی دیدار سختی برابر روسیه دارد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۰۹
    کد خبر :639785

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با اشاره به دیدار برابر مصر و اینکه لحظاتی از آن گره خورد، تاکید کرد که دیدار امشب برابر روسیه سخت خواهد بود.

 

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شامگاه چهارشنبه دومین دیدار خود در جام بین قاره ای را با پیروزی 5 بر 3 برابر مصر به پایان رساند.

 

محسن نصراله‌زاده مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد این دیدار گفت: با توجه به اینکه بازی های رو در رو با مصر همیشه نزدیک و سخت بوده است، آمادگی یک بازی درگیرانه و سخت را داشتیم. ولی روند بازی به ما نشان داد که پیروزی راحت‌تری را نسبت به بازیهای قبلی با مصر خواهیم داشت.

 

به گزارش مهر،وی ادامه داد: لحظاتی از بازی گره خورد و حساسیت زیادی ایجاد شد اما با توجه به پتانسیل بالای بازیکنان و تجربه آنها، به راحتی این موضوع را کنترل کردیم.

 

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی تاکید کرد: خوشبختانه با این پیروزی به جمع چهار تیم صعود کردیم و امروز در آخرین بازی مرحله گروهی برای کسب صدرنشینی و ادامه روند پیروزی ها به مصاف تیم روسیه خواهیم رفت.

 

نصرالله زاده تصریح کرد: بی شک امشب بازی سختی مقابل روسیه در پیش داریم.تیمی که با بازی ساده اما کاملا برنامه‌ریزی شده و حرفه ای بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر می گذارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید