از امروز؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی۱۳ آبان

    کد خبر :637489

رئیس پلیس راهور فاتب : محدودیت‌های تردد اعلام شده شامل بسته شدن خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابان‌های مفتح و شهید موسوی است.

 

سردار مهماندار رئیس پلیس راهور فاتب گفت: از ۱۲ امشب پاکسازی سطح خیابان طالقانی اجرا می‌شود و به مردم توصیه می‌کنیم از ساعت ۱۲ امشب در سطح خیابان طالقانی پارک نکنند، همچنین محدودیت‌های تردد در طول خیابان ایرانشهر از مقابل معاونت حمل و نقل به سمت جنوب و طول خیابان‌های موسوی از تقاطع سمیه به سمت شمال اجرا می‌شود.

سردار مهماندار افزود: مرحله دوم محدودیت تردد مراسم یوم الله ۱۳ آبان از ساعت ۶ صبح دوشنبه ۱۳ آبان در طول خیابان طالقانی از تقاطع حافظ به سمت شرق و از تقاطع بهار به سمت غرب، خیابان سپهبد قرنی از میدان فردوسی به سمت شمال، خیابان نجات اللهی (ویلا) از انقلاب به سمت شمال، خیابان ایرانشهر از کریم خان به سمت جنوب اجرا می‌شود.

وی گفت: در صورت نیاز اگر لازم شود پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت تردد را در خیابان مفتح هم اعمال می‌کند.

سردار مهماندار افزود: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد ازساعت ۶ صبح دوشنبه اغاز می‌شود و تا پایان مراسم ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش صدا و سیما،وی گفت: با توجه به اینکه ۱۳ آبان روز کاری است و تردد در این معابر وجود دارد، افرادی که محل کارشان در خیابان‌های یاد شده است، به نحوی برنامه ریزی کنند که تا قبل از ساعت ۶ صبح به محل کارشان برسند تا درگیر ترافیک نشوند و هم به حجم ترافیک اضافه نکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید