در نشست تخصصی با سجادی؛

شرایط المپیکی کاراته و تکواندو بررسی شد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۵۱
    کد خبر :637384

نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با مسئولان فدراسیون های کاراته و تکواندو برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست تخصصی رشته های اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان، کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و مریم موسوی از کمیته بین الملل به همراه مسئولان و کادرفنی فدراسیون های تکواندو و کاراته برگزار شد.

 

پیمان فخری درباره مباحث مطرح شده در نشست تخصصی رشته های اعزامی به المپیک توکیو گفت: نشست نخست با حضور طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، خانم امینی نایب رئیس بانوان، شهرام هروی و خانم خوشقدم سرمربی تیم های آقایان و بانوان برگزار شد. ابتدا گزارشی از عملکرد کاراته کاها در دو بخش بانوان و آقایان ارائه کردند.

 

وی افزود: خوشبختانه کاراته روند روبه رشدی در مسابقات اخیر از خود نشان داده تا جائیکه پیش از این برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ تقریبا فقط در بخش آقایان در دو وزن مطمئن بودیم اما با پیشرفت و ارتقاء کاراته کاهای بانوان می توانیم در این بخش نیز به کسب سهمیه از طریق رنکینگ امیدوار باشیم.

 

فخری ادامه داد: نشست بعدی با مسئولان فدراسیون تکواندو بود که آقای پولادگر رئیس فدراسیون به همراه فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی آقایان حضور داشتند.

 

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی گفت: تاکنون یک سهمیه در تکواندو قطعی شده است اما از آنجائیکه تکواندوکاران مسابقات مهم گرنداسلم مسکو را پیش رو دارند، ارزیابی نهایی پس از این رقابت ها مشخص خواهد شد.

 

فخری در ادامه گفت: در نشست تخصصی با مسئولان فدراسیون های کاراته و تکواندو پس از ارائه گزارش کادرفنی، کمیته ملی المپیک قول حمایت مادی و معنوی به مسئولان هردو رشته داد.

 

گفتنی است، درپایان نشست نیز کارشناسان مرکز نظارت گزارشی از بازدید اردوی تیم های ملی برای مسئولان فدراسیونهای مربوطه ارائه و نقاط قوت و ضعف را مورد بررسی قرار دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید