تسریع در بررسی آیین‌نامه‌های قانون معلولان در دولت

    کد خبر :627302

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تسریع در روند بررسی آیین‌نامه‌های قانون جامع حمایت از حقوق معلولان گفت: آیین نامه های این قانون تا آذرماه تصویب و برای اجرا ابلاغ می‌شود.

 

وحید قبادی دانا با اشاره به بررسی و تصویب آیین‌نامه اجرایی قانون افراد دارای معلولیت اظهار کرد: ۶ آیین‌نامه مربوط به این قانون تدوین شده که در حال بررسی و تصویب در کمیسیونهای فرعی و اصلی هیئت وزیران قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه روند بررسی آیین نامه ها تسریع شده است گفت: بعد از جلسه پیگیری و هماهنگی اجرای قانون افراد دارای معلولیت که با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد؛ طبق دستور آقای جهانگیری این آیین‌نامه‌ها در اولویت قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیریهایی که صورت گرفته تا آذرماه امسال در آستنه روز جهانی معلولان ۶ آیین‌نامه اشاره شده در هیئت وزیران تصویب و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

 

به گزارش مهر،رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین در ارتباط با رونمایی و ابلاغ سند ملی سالمندان گفت: این سند نهم مهرماه امسال باحضور وزرای بهداشت و رفاه ابلاغ شد و با اجرای این سند بخش قابل توجهی از مشکلات سالمندان مرتفع خواهد شد.

 

قبادی دانا افزود: سند ملی سالمندان یک سند کاملی است و این سند با امضای معاون آقای نوبخت ابلاغ شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید