ادامه نمایش حاشیه‌دار «امشب اینجا» در تماشاخانه ملک

    کد خبر :623691

نمایش «امشب اینجا» به کارگردانی مژگان خالقی که مدتی پیش به دلیل برخی حواشی اجرایش متوقف شده بود، قرار است در تماشاخانه ملک ادامه پیدا کند.

 

نمایش «امشب اینجا» به کارگردانی مژگان خالقی پس از حواشی که برای اجرایش با توقیف و اجرای مجدد کار در تماشاخانه ایرانشهر داشت،‌ دو مرتبه قرار است در تماشاخانه ملک به صحنه برود.

 

این نمایش از جمعه نوزدهم مهر ماه ساعت 19:30 به صحنه ملک می‌رود. باید دید این نماش پس از اصلاحاتی که انجام داده دراین تماشاخانه چطور اجرا خواهد رفت. این اثر نمایشی که موضوعی اجتماعی با محوریت زنان دارد، در شکل روایت، ساختار و طراحی اجرا، تجربه‌ای متفاوت در کارهای واقع‌گرا است.

 

بازیگران این نمایش میترا حجار، ترلان پروانه، مژگان خالقی و جواد مولانیا هستند.

 

*معرفی بازبین‌های جشنواره تئاتر افرا

 

بازبین‌های بخش صحنه‌ای نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی آکادمی هنرهای اجرایی افرا معرفی شدند.

 

شهاب‌الدین حسین‌پور، علی شمس و میلاد نیک‌آبادی به‌‌عنوان هیات بازبین بخش صحنه‌ای نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی آکادمی هنرهای اجرایی افرا معرفی شدند. حسین‌پور، شمس و نیک‌آبادی هر سه به‌عنوان کارگردان‌ها و مدرسان شناخته شده تئاتر کشور، از سوی داود نامور (دبیر جشنواره) برای بازبینی ۵۳ متن راه یافته به بخش صحنه‌ای جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا انتخاب شده‌اند.

 

بازبینی متون پذیرفته شده از ۲۰ تا ۲۵ مهر در پلتفرم افرا به صورت حضوری انجام می‌شود. همچنین برگزیدگان بخش نمایشنامه‌نویسی در روز اختتامیه جشنواره معرفی خواهند شد.

 

نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی آکادمی هنرهای اجرایی افرا از ۸ تا ۱۴ آبان ۱۳۹۸ در مجموعه نمایشی عمارت نوفل‌لوشاتو به دبیری داود نامور برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید