هدف شناگران ما بزرگ‌تر از این بچه‌‌بازی‌ها است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۹:۴۶
    کد خبر :619326

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران گفت: صحبت‌های انجام شده حول بازگشت تیم ملی شنا به ایران ربطی به شناگران تیم ملی ما ندارد.

 محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران طی گفتگو با برنا در خصوص برخی صحبت‌های انجام شده حول بازگشت تیم ملی شنا به ایران بیان کرد: اگر این صحبت‌ها از سمت و سوی خانواده شنا، شیرجه و واترپلو باشد، من حتما با آنها برخورد خواهم کرد. مسئولین ورزش ما نمی‌توانند برای هر مسابقه به فرودگاه بیایند، اصلا مگر همچین چیزی می‌شود و مگر آن‌ها بیکار هستند؟ من به شدت این موضوع را تکذیب می‌‌کنم. هدف بچه‌های ما بزرگ‌تر و وسیع‌تر از این بچه‌‌بازی‌ها است و دنبال این ذهنیت‌ها نیستند. هرکسی این حرف‌ها را زده برای خودش زده است و اصلا این قضیه ربطی به شناگران تیم ملی ما ندارد.

وی اظهار داشت: مسابقات ورزش‌های پایه مثل شنا به آن صورت زیاد نیست، مثلا ما آخرین مسابقه‌ای که در این سطح داشتیم، حدود 2 سال پیش بود. اگر دو نفر از بچه‌های وزارت‌ ورزش یا کمیته ملی المپیک بیایند، برای این جوانان بد نیست و انگیزه آن‌ها را بالا می‌برد، اما من خودم به شدت از این‌که توسط خانواده ما همچین حرفی مطرح شده باشد را تکذیب می‌کنم، اگر بفهمم چنین حرفی از طرف خانواده ما بوده است، من با آن‌ها برخورد خواهم کرد.

رضوانی عنوان کرد: در حال حاضر تمرکز ما روی کسب سهمیه المپیک است، از این به بعد فقط اعزام‌های کوتاه با تعداد نفرات کم داریم. روز چهارشنبه 10 مهر ماه جلسه‌ای برگزار می‌کنیم برای این‌که ببینیم چند شناگر به اولین مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام کنیم، به احتمال زیاد فقط دو یا سه شناگر اعزام می‌شود.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان گفت: در این دوره از رقابتها و در رده سنی جوانان، چند رکورد ملی توسط شناگران اصفهانی شکسته شد. ما الان در شنا به جایی رسیدیم که دیگر برای رشد و پیشرفت به دانش روز دنیا احتیاج داریم. هزینه آوردن مربی شنا خارجی زیاد است و زیر 15 هزار دلار نیست، یعنی برای هر مربی خارجی که بیاورم باید حداقل ماهی 15 هزار دلار پرداخت کنم که در حال حاضر اصلا توان آن را نداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید