اتحادیه اروپا نسبت به ادعاهای نتانیاهو هشدار داد

    کد خبر :606770

اتحادیه اروپا در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد الحاق کرانه باختری، چنین ادعایی را باعث مرگ راه حل دو کشوری عنوان کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از خبرگزاری فرانسه، یکی از سخنگویان اتحادیه اروپا به اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره الحاق کرانه باختری واکنش نشان داد.

این سخنگوی اتحادیه اروپا با هشدار نسبت به ادعاهای نتانیاهو، طرح الحاق کرانه باختری به مناطق مورد نظر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به معنای مرگ راه حل دو کشوری عنوان کرد.

به گفته این مقام اروپایی، سیاست ساخت و توسعه شهرک‌ها براساس قطعنامه‌های سازمان ملل غیرقانونی است.

روز گذشته، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو و تشکیل کابینه جدید، شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه باختری و بخش‌های مهمی از این منطقه را به این رژیم الحاق می‌کند.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این ادعاهای نتانیاهو بیش از هرچیز نمایشی تبلیغاتی برای انتخابات زودهنگام پارلمانی در مناطق اشغالی است و در حالی که موقعیت نتانیاهو به دلیل اتهامات فساد مالی در این انتخابات بیش از گذشته تضعیف شده، حال او تصمیم گرفته با طرح چنین شعارهایی آرای گروه‌های بنیادگرا و به شدت تندرو صهیونیستی را بدست آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید