ضرورت تلاش برای خودداری از قطع درختان هنگام ساخت و ساز

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸
    کد خبر :606408

یک عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: درختان بسیاری در تهران در جریان ساخت و ساز از بین رفته‌اند بنابراین ضروری است با ایجاد خلاقیت در طراحی، تلاش کرد تا درختی قطع نشود.

زهرا نژادبهرام – عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران – به همراه مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، شهردار منطقه ۱۵ و جمعی از معاونان و مدیران از آخرین وضعیت پروژه های بهسازی و نوسازی در محلات اتابک و مینابی واقع در منطقه ۱۵ بازدید کردند.

نژاد بهرام در جلسه‌ای که پس از این بازدید در مرکز محله شیرین‌دخت برگزار شد، با بیان این که در سال‌های گذشته مداخلات زیادی برای نوسازی در منطقه ۱۵ صورت گرفته است، اظهارکرد: محله‌های اتابک و مینابی محله‌های الگوی ما در نوسازی هستند و تأکید من این بود که بازدید را از این محله ها شروع کنم.

این عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت حفظ درختان در فرآیندهای ساخت و ساز تأکید کرد و یادآور شد: علیرغم اینکه قوانین و قواعد زیادی در این رابطه وجود دارد اما درختان بسیاری در این شهر در جریان ساخت و ساز از بین رفته اند که ضروری است با ایجاد خلاقیت در طراحی، تلاش کرد تا درختی قطع نشود.

نژاد بهرام در خصوص املاک معارض در محدوده پیرامون امامزاده سید ملک خاتون در منطقه ۱۵ از شورایاران منطقه خواست تا با تعامل شایسته با مالکان نسبت به تسریع روند تملک املاک باقی مانده در این محدوده اقدام کنند.

ضرورت شناسنامه دار شدن و سنجش ایمنی گودهای موجود در منطقه نیز از دیگر مواردی بود که از سوی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید