سکوت فدراسیون فوتبال و ورود وزارت ورزش

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۷:۰۵
    کد خبر :603164

پس از آنکه فدراسیون فوتبال به اتفاقات رخ داده پیرامون انتخابات هیات تهران واکنشی نشان نداد و سکوت اختیار کرد، وزارت ورزش نظر نهایی را داد تا اوضاع این هیات پیچیده ‌تر از قبل شود.

انتخابات هیات فوتبال استان تهران که قرار روز صبح روز پنجشنبه 14 شهریورماه با حضور 13 نامزد ریاست برگزار شود، به دلیل ابهاماتی که در نحوه برگزاری آن بوجود آمد و شائبه مهندسی شدن از سوی برخی افراد ذی نفوذ را تقویت کرد، با درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و تاکید وزارت ورزش به تعویق افتاد.

هر چند رضا گل محمدی مدیرعامل تربیت بدنی استان تهران تاکید کرد این انتخابات روز پنجشنبه برگزار نخواهد شد، اما عباس تیموری دبیر هیات لحظاتی پس از اظهار نظر بعدازظهر چهارشنبه گل محمدی تاکید کرد انتخابات برگزار خواهد شد.

اختلاف نظر بین هیات فوتبال تهران و مدیرکل ورزش این استان در حالی بالا گرفت که مهدی تاج به عنوان رئیس مجمع و فدراسیون تحت مدیریت وی در مقابل این اتفاقات سکوت کردند و حاضر به اظهار پیرامون این پرسش که آیا انتخابات برگزاری خواهد شد یا به تعویق افتاده است نشدند.

با این حال سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی عصر امروز چهارشنبه در گفتگو با مهر تاکید کرد وزارت ورزش تا زمان برطرف شدن ابهاماتی که در مورد هیات فوتبال استان تهران وجود دارد اجازه برگزاری مجمع را نخواهد داد.

با تاکید وزارت ورزش به نظر می رسد لغو انتخابات هیات فوتبال استان تهران قطعی خواهد بود و فدراسیون فوتبال باید زمان جدیدی را برای تعیین تکلیف رئیس آینده این هیات مشخص کند.

برخی نامزدهای ریاست هیات تهران اعتقاد دارند حبیب الله شیرازی که دو دوره ریاست این هیات را برعهده داشته نباید به عنوان نامزد ریاست مجدد، مسئولیت برگزاری مجمع را داشته باشد چرا که شائبه مهندسی شدن انتخابات را تقویت می کند.

با این حال شیرازی که به نظر می رسد لابی های خاص خودش برای ماندن در این پست را دارد در روزهای گذشته سکوت کرده و هیچ واکنشی به اتفاقات این هیات نداشته است.

این در حالی است که رضا گل محمدی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران پس از نامه ای که هشت ماه پیش برای مهدی تاج ارسال و از او خواسته بود برای هیات تهران سرپرست انتخاب کند، در روزهای اخیر یک تنه ایستاد تا انتخابات به تعویق بیفتد.

هیات فوتبال تهران که باید یکی از قویترین هیات ها باشد و تیم های پایتخت نشین را تقویت کند، گرفتار سردرگمی شده و «توپ» آن فعلا میان اختلاف نظرها و سلایق شخصی در گردش است.

باید دید بالاخره کدام نهاد تکلیف برگزاری یا لغو انتخابات هیات فوتبال استان تهران را مشخص خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید